Bank Millennium wśród zwycięzców Złotego Bankiera

W tegorocznej edycji plebiscytu Złoty Bankier Bank Millennium czterokrotnie znalazł się na podium. Bank zwyciężył w kategorii „ Konto osobiste”, w której za najlepszy rachunek uznano Konto 360°. Po raz kolejny został uznany za jeden najbezpieczniejszych banków w Polsce. Bank zajął też drugie miejsce w kategorii „Kredyt hipoteczny” oraz znalazł się na podium w kategorii „Najlepsza jakość obsługi”.

Nagrody w Złotym Bankierze przyznano już po raz ósmy. Najlepsze na rynku konta wybrano porównując ceny i funkcjonalności rachunków dla różnych profili klientów. Zdaniem jury, Konto 360° Banku Millennium jest najbardziej wszechstronnym rachunkiem osobistym na rynku – łączy w sobie dobrą cenę, wygodę i szeroki wachlarz usług dodatkowych.

Po raz drugi w Złotym Bankierze zbadano bezpieczeństwo bankowych kanałów elektronicznych. W tym roku szczególny nacisk położono na bezpieczeństwo bankowości mobilnej. Sprawdzono m.in. dostępność systemową, narzędzia uwierzytelnienia i autoryzacji, poufność połączenia między bankiem a klientem, proces rejestracji urządzenia mobilnego, logowanie do serwisu, jakość haseł, edukację klientów w zakresie bezpiecznego korzystania z bankowości elektronicznej oraz obsługę zgłoszeń incydentów. Bank Millennium został uznany za jeden z najbezpieczniejszych banków na rynku. Szczególnie wyróżniono go w zakresie bezpiecznego szyfrowania i konfiguracji połączenia HTTPS do bankowości elektronicznej.

Zwycięzcy kategorii „Kredyt hipoteczny” zostali wybrani na podstawie porównania ofert dla trzech typów klientów – singla-profesjonalisty, bezdzietnego małżeństwa kupującego lokal na rynku wtórnym i małej rodziny nabywającej mieszkanie od dewelopera. Oferta Banku Millennium została uznana za jedną z najbardziej atrakcyjnych kosztowo w różnych scenariuszach.

Bank Millennium znalazł się też w czołówce banków o najwyższej jakości usług. Organizatorzy konkursu podkreślali, że marka Millennium stanowi jakość samą w sobie, jest synonimem wysoko ustawionych standardów obsługi oraz wzorcem dla sektora w zakresie jakości. W trakcie badania wyróżniał się w niemal każdym wymiarze.

Wyróżnienia, które zdobyliśmy w Złotym Bankierze są dla nas powodem do dużego zadowolenia. Jednak nie bierzemy udziału w konkursach dla samych nagród. Lubimy się sprawdzać i chcemy wiedzieć, jak oceniają nas inni oraz jak wypadamy na tle konkurencji. Jesteśmy dumni, że tak doceniane przez klientów Konto 360° zostało wskazane przez jury jako najlepsze nie tylko dlatego, że jest najtańsze, ale ze względu na jego dodatkowe funkcje. Wiele wysiłku wkładamy również w zapewnienie wysokiej jakości obsługi, mamy ją już w DNA. Cieszą nas słowa uznania, jednak najważniejsze jest zadowolenie klientów, którzy stają się najlepszymi ambasadorami banku. Miarą ich zadowolenia jest najwyższy wskaźnik rekomendacji NPS wśród banków komercyjnych w Polsce* – mówi Wojciech Rybak, Członek Zarządu Banku Millennium.

Cieszymy się z wyróżnienia. Wysoki poziom bezpieczeństwa to dla nas cel strategiczny, dlatego od wielu lat nieprzerwanie inwestujemy w ten obszar. Wszystkie rozwiązania projektujemy w taki sposób, by osiągnąć najlepsze połączenie bezpieczeństwa i wygody. Gratuluję organizatorom Złotego Bankiera pomysłu nagrody. Zwykle o bezpieczeństwie mówimy wówczas, kiedy pojawiają się problemy, a ta nagroda podkreśla pozytywny aspekt działań w obszarze tak ważnym dla całego sektora bankowego – mówi Maria Campos, Członek Zarządu Banku Millennium

Złoty Bankier organizowany jest przez Puls Biznesu i portal Bankier.pl. W rankingu oceniany jest poziom obsługi bankowej, jakości produktów, komunikacji reklamowej i w social media, społecznego zaangażowania, a także wprowadzanych przez banki innowacji.

* NPS na poziomie 34 wg badania TNS Zoom Finanse 4Q2016