Bank Millennium z tytułem Złoty Bank 2023 za najlepszą wielokanałową jakość obsługi w rankingu Złoty Bankier 2023

fot. Amverlly / Shutterstock

– Bardzo się cieszę. Otrzymaliśmy nagrodę ważną dla naszego banku, ponieważ dostajemy ją za najlepszą jakość i obsługę klienta. To efekt pracy i współpracy wszystkich – pracowników oddziałów, call center, bankowości elektronicznej i pozostałych obszarów banku. Kluczem do takiego sukcesu są ludzie, a jest on możliwy dzięki patrzeniu na procesy z perspektywy klienta, co robimy od wielu lat. Dziękuję wszystkim pracownikom za zaangażowanie – powiedział Joao Bras Jorge, prezes zarządu Banku Millennium, komentując wygraną banku.

Według organizatorów rankingu, Bank Millennium jest bankiem z absolutnej czołówki, a nagroda została przyznana za wytrwałą i systematyczną pracę nad stałym udoskonalaniem serwisu. Bank Millennium znalazł się na podium we wszystkich kategoriach, składających się na nagrodę główną, w dwóch był najlepszy. Bezkonkurencyjna okazała się infolinia Banku Millennium, najlepsza trzeci rok z rzędu, która w tym i ubiegłym roku miała ponad 90 proc. punktów, co wg organizatorów jest rekordem trudnym do pobicia. Tak samo wysoko została oceniona korespondencja przez e-mail/chat. O zwycięstwie w rankingu zdecydowała również bardzo wysoka pozycja obsługi w oddziałach własnych banku. Pracownicy oddziałów najlepszych banków rozumieją klientów i ich potrzeby, zadają trafne pytania i prowadzą rozmowy w sposób, który sprawia, że klient czuje się w centrum uwagi. Jasno prezentują ofertę i mają umiejętność radzenia sobie z wątpliwościami klientów dotyczącymi bezpieczeństwa.

– Nasze zwycięstwo jest tym ważniejsze, że ranking jest wielopoziomowy – sprawdza nie tylko, jak bank działa w różnych kanałach, ale też jak dba o różne grupy klientów. Łączy dwie perspektywy – nowego i dotychczasowego klienta. To trudniejszy test dla banku, ponieważ musi on zapewniać wysoką jakość i równie dobre  doświadczenia na wielu płaszczyznach. Bank, który dba o obecnego klienta tak jak o tego, którego dopiero chce pozyskać, poświęca mu czas, zasoby i uwagę – wykazuje wyższą dojrzałość w jakości. To ostatecznie przekłada się na lojalność klientów – mówi Magdalena Suchanek, dyrektorka departamentu jakości w Banku Millennium.

„Złoty Bankier” to największe badanie sektora bankowego w Polsce, organizowane przez Bankier.pl i „Puls Biznesu”. Kompleksowe badanie jakości obsługi przeprowadza agencja Minds & Roses. Celem rankingu jest wskazanie instytucji bankowych świadczących najwyższe standardy jakości obsługi, oferujących najlepsze produkty i prowadzących działania wyróżniające na tle konkurencji.

Źródło: Bank Millennium