Bank Millennium przerodził się w jednego z ostrzejszego „fighterów” na rynku bankowym. Po ostrym wejściu w kredyty hipoteczne, obecnie chce się szybko rozwijać w segmencie kart kredytowych i kredytów gotówkowych. Przy okazji nie zapomina jednak o części inwestycyjnej.Recepta na sukces Millennium? Ściągnąć do siebie dobrych ludzi z zewnątrz, a przy okazji skopiować rozwiązania i procedury. Dotyczy to również reklamy – o czym świadczy ostatnia duża akcja z Anną Marią Jopek. Wydaje się, że to bardzo udany ruch. Czy tak będzie z kolejną znaną twarzą – Hubertem Urbańskim?
Od 30 kwietnia rusza kampania promująca SuperDuet w Banku Millennium. Najpierw w oknach 366 oddziałów Banku Millennium na terenie całej Polski pojawią się plakaty. Start kampanii w mediach został zaplanowany na 4 maja. Reklamę SuperDuet będzie emitowana w telewizji publicznej i komercyjnej oraz w największych ogólnopolskich rozgłośniach radiowych. Reklamy prasowe będą publikowane w dziennikach ogólnopolskich, wybranych tytułach prasy kolorowej, w tygodniach opinii oraz dodatkach z programem telewizyjnym. Gwiazdą nowej kampanii Banku Millennium został Hubert Urbański. Kreację przygotowała agencja Mather Communication, za zakup mediów odpowiedzialny był dom Initiative Media.
Podstawowe pytanie brzmi obecnie – czy te „znane twarze” to będą meteory, które pojawią się i znikną, czy bank będzie chciał powtórzyć strategię ING BSK? W sumie Bank BPH nie „przyzwyczajał się” do znanych osób, a efekty też osiągnął dobre.