Bank Millennium zwyciężył w konkursie Efma-Accenture Innovation in Insurance Awards 2018 w kategorii Claims Management, dzięki rozwiązaniu „Pomoc w podróży” w ubezpieczeniu turystycznym dostępnym w aplikacji mobilnej Banku.

Do tegorocznej edycji zgłoszono 320 innowacji z 237 instytucji działających w 45 krajach. O zwycięstwie w poszczególnych kategoriach zdecydowały w połowie głosy jury, złożonego z profesjonalistów z branży ubezpieczeniowej i w połowie wyniki internetowego głosowania. W tegorocznym głosowaniu internautów oddano ponad 7400 głosów.
Bank Millennium zdobył pierwsze miejsce w kategorii Claims Management konkursu Efma-Accenture Innovation in Insurance Awards 2018. Dzięki rozwiązaniu „Pomoc w podróży” w ubezpieczeniu turystycznym dostępnym w aplikacji mobilnej banku, osoba ubezpieczona może błyskawicznie powiadomić o zaistniałym zdarzeniu objętym ochroną ubezpieczeniową. Skorzystanie z opcji „Pomoc w podróży” nie wymaga logowania do aplikacji mobilnej, co umożliwia bardzo szybkie wezwanie pomocy. Ten specjalny przycisk – widget pozwala m.in. na bezpośredni kontakt telefoniczny z ubezpieczycielem lub wysłanie do niego smsa z prośbą o oddzwonienie. W wiadomości sms podana jest lokalizacja poszkodowanego, co pozwala ubezpieczycielowi jeszcze sprawniej zorganizować pomoc. Funkcja nie wymaga połączenia z internetem, dzięki czemu klient za granicą nie jest narażony na wysokie koszty transferu danych. Tego typu rozwiązanie Bank Millennium udostępnił jako pierwszy i jedyny bank w Polsce. Jest ono niezwykle pomocne podczas zagranicznych wyjazdów, zapewniając wsparcie w przypadku nieprzewidzianych sytuacji.
Ceremonia wręczenia nagród odbyła się 12 czerwca w Paryżu. Nagrodę w imieniu banku odebrały Halina Karpińska, dyrektor departamentu bankowości elektronicznej oraz Urszula Łuszczewska, kierująca wydziałem ubezpieczeń.