Bank Nordea udostępnił nowy kanał komunikacji z klientami

Internauci mogą bezpłatnie kontaktować się z konsultantami infolinii Banku Nordea, używając komunikatora Skype. Kliknięcie w ikonkę zamieszczoną na stronie internetowej umożliwia bezpłatne połączenie przez komunikator internetowy bezpośrednio z konsultantem.

Z ułatwionego kontaktu z konsultantami infolinii Banku Nordea mogą korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i firmy. Do rozmowy z konsultantem wystarczy jedynie komputer z zainstalowanym darmowym komunikatorem i dostępem do internetu oraz zestaw słuchawkowy. Uzyskanie połączenia z infolinią banku jest możliwe wprost sprzed ekranu komputera, bez sięgania po telefon i wybierania numeru. Przez Skype można uzyskać szczegółowe informacje dotyczące całego wachlarza usług finansowych, a także złożyć wniosek o założenie konta, czy złożyć dyspozycję wykonania przelewu lub założenia lokaty.

Coraz więcej klientów zapoznaje się z naszą ofertą przez strony internetowe. Umożliwiamy im natychmiastowy kontakt z doradcą, by mogli przedyskutować szczegóły oferty. Bezpłatny kontakt przez Skype z Infolinią Banku zapewnia niezbędną wygodę i szybkość w kontaktach z bankiem – wyjaśnia Aleksandra Śliwińska, Dyrektor Oddziału Internetowego i Call Center w Nordea Bank Polska.

Wprowadzony przez Nordea Bank Polska nowy kanał komunikacji z klientami opiera się na telefonii internetowej VoIP do połączeń głosowych on-line. Takie rozwiązanie umożliwia w przyszłości dodanie kolejnych usług dostępnych bezpośrednio przez sieć.

Z kontaktu przez Skype internauci mogą korzystać w godzinach pracy infolinii banku – tj. 24 godziny na dobę przez 5 dni w tygodniu: od poniedziałku od godziny 6:00 do soboty do godziny 6:00, oraz dodatkowo w soboty w godzinach 9:00-17:00.

Źródło: Nordea Bank Polska