Ruszył konkurs organizowany przez magazyn „Głos Banków Spółdzielczych”. Został on stworzony, by wyłonić banki najprężniej rozwijające się, kładące duży nacisk na stosowanie nowoczesnych, innowacyjnych rozwiązań i inwestujących w technologie usprawniające systemy obsługi klienta. Szczególnie punktowane będą rozwiązania nowatorskie, dotychczas niestosowane przez banki spółdzielcze, a więc takie, które wyróżniają je na tle konkurencji.
Zwycięzców wybierze trzy osobowe jury. Nagrodą za zajęcie pierwszego miejsca w konkursie jest automatyzacja za pomocą systemu JobRouter jednego wybranego przez zwycięzcę procesu biznesowego dla zarządu, działów księgowości lub kadr oraz wdrożenie systemu MovArch.Jej sponsorem jest firma Movity Sp. z o.o.
W dzisiejszej rzeczywistości biznesowej dużym wyzwaniem, szczególnie w sektorze bankowości, jest obsługa obiegu dokumentów i informacji. Nowoczesne rozwiązania informatyczne zdecydowanie wspomagają realizację procesów biznesowych, w ramach których taki obieg występuje. Dzięki stałemu i natychmiastowemu dostępowi do potrzebnych dokumentów, redukcji do kilku kliknięć czasu potrzebnego na wykonywanie poszczególnych zadań, a także stałemu monitoringowi ich realizacji, rozwiązania te znacząco ułatwiają terminową finalizację wszystkich zadań. Nie do przecenienia jest także pełne bezpieczeństwo i poufność dokumentów oraz znaczne obniżenie kosztów administracyjnych.
Tak wydajną pracę w organizacji umożliwiają rozwiązania dostarczane przez Movity Sp. z o. o., takie jak JobRouter czy MovArch. System JobRouter wspiera realizację procesów funkcjonujących w organizacji. Odwzorowuje je w formie elektronicznej i automatycznie przypisuje osobom w nich uczestniczącym zadania do wykonania. Zapewnia również kontrolę i monitoring realizacji tych zadań, a we współpracy z e-Archiwum Movarch eliminuje wszelkie wady tradycyjnej pracy z dokumentami papierowymi.
Moduł e-Archiwum MovArch pozwala na szybki, bezpieczny i zdalny dostęp do wszelkich dokumentów, takich jak procedury, regulaminy, dokumenty Zarządu, dokumenty księgowe, umowy z kontrahentami i inne.
Implementacja obu rozwiązań znacznie obniża koszty działalności poprzez bardziej efektywne zarządzanie procesami i dokumentami, gwarantując: bezpieczne centralne archiwum dokumentów usprawniające ich przepływ, szybszy dostęp do danych, najwyższą jakość obsługi klienta i kontrahenta, większą konkurencyjność na rynku, obniżenie kosztów administracyjnych.
Dodatkowo Banki Spółdzielcze z najlepszymi wynikami otrzymają statuetkę oraz tytuł „Banku Nowoczesnych Rozwiązań”. Obecność w gronie nagrodzonych dodatkowo podkreśli prestiż Banku. Serdecznie zachęcamy do udziału konkursie, gdyż Państwa zaangażowanie może przyczynić się do kształtowania wizerunku sektora bankowości spółdzielczej.
Jak można wziąć udział w konkursie?
Na stronie internetowej Krajowego Związku Banków Spółdzielczych można znaleźć ankietę składającą się z kilkudziesięciu pytań. Uzupełnioną ankietę należy przesłać na adres redakcjagbs@kzbs.org do 14 czerwca 2013. Rozstrzygnięcie konkursu odbędzie się 28 czerwca podczas XVII Krajowego Święta Bankowości Spółdzielczej.
Źródło: Głos Banków Spółdzielczych