Bank Ochrony Środowiska S.A. dołącza do grona banków oferujących klientom usługi bankowości internetowej

Z systemu bankowości internetowej BOŚBank24 mogą korzystać zarówno klienci indywidualni jak i mikrofirmy. W zależności od preferencji mogą oni uzyskać dostęp do swoich środków:

– za pomocą haseł dostępu otrzymywanych z Banku bezpłatnie lub

– za pomocą haseł generowanych przez token.

W ramach systemu bankowości internetowej BOŚBank24 Klienci będą mogli:

1) uzyskać informacje o saldzie, obrotach i wolnych środkach na swoich rachunkach,

2) realizować przelewy, w tym do ZUS i urzędów skarbowych,

3) składać, zmieniać lub odwołać zlecenia stałe i z odroczonym terminem płatności,

4) realizować polecenia zapłaty,

5) zakładać lokaty.

Poprzez internet dostępne będą również konta walutowe. Bank oferuje zakładanie lokat walutowych oraz realizację przelewów krajowych w ciężar tych rachunków.

Posiadacze Pakietu Ekokonto i Pakietu Jantar mogą korzystać z systemu BOŚBank24 w ramach jednej opłaty za pakiet. Dodatkowo, w ramach tej opłaty, mogą, w sposób i w zakresie określonym przez siebie, umożliwić dostęp do swojego rachunku za pomocą Internetu wszystkim wskazanym przez siebie użytkownikom.

Dostęp do systemu jest możliwy przez stronę internetową Banku – www.bosbank.pl.

Usługa BOSBank24 wchodzi w skład Pakietu Ekokonto dla klientów indywidualnych i Pakietu Jantar dla mikroprzedsiębiorstw.

Bank oferuje również wsparcie poprzez telefoniczną obsługę klientów. Konsultanci będą udzielać informacji o ofercie Banku, aktualnych promocjach oraz służyć pomocą w zakresie obsługi systemów bankowości elektronicznej: TeleBOŚ i BOŚBank24.

Połączenie z konsultantami można uzyskać poprzez wybranie numeru:

0-801-355-455 dla krajowych połączeń z telefonów stacjonarnych lub

+48 22 543-34-34 dla połączeń z telefonów komórkowych oraz z zagranicy.