Z systemu bankowości internetowej BOŚBank24 mogą korzystać zarówno klienci indywidualni jak i mikrofirmy. W zależności od preferencji mogą oni uzyskać dostęp do swoich środków:
– za pomocą haseł dostępu otrzymywanych z Banku bezpłatnie lub
– za pomocą haseł generowanych przez token.
W ramach systemu bankowości internetowej BOŚBank24 Klienci będą mogli:
1) uzyskać informacje o saldzie, obrotach i wolnych środkach na swoich rachunkach,
2) realizować przelewy, w tym do ZUS i urzędów skarbowych,
3) składać, zmieniać lub odwołać zlecenia stałe i z odroczonym terminem płatności,
4) realizować polecenia zapłaty,
5) zakładać lokaty.
Poprzez internet dostępne będą również konta walutowe. Bank oferuje zakładanie lokat walutowych oraz realizację przelewów krajowych w ciężar tych rachunków.
Posiadacze Pakietu Ekokonto i Pakietu Jantar mogą korzystać z systemu BOŚBank24 w ramach jednej opłaty za pakiet. Dodatkowo, w ramach tej opłaty, mogą, w sposób i w zakresie określonym przez siebie, umożliwić dostęp do swojego rachunku za pomocą Internetu wszystkim wskazanym przez siebie użytkownikom.
Dostęp do systemu jest możliwy przez stronę internetową Banku – www.bosbank.pl.
Usługa BOSBank24 wchodzi w skład Pakietu Ekokonto dla klientów indywidualnych i Pakietu Jantar dla mikroprzedsiębiorstw.
Bank oferuje również wsparcie poprzez telefoniczną obsługę klientów. Konsultanci będą udzielać informacji o ofercie Banku, aktualnych promocjach oraz służyć pomocą w zakresie obsługi systemów bankowości elektronicznej: TeleBOŚ i BOŚBank24.
Połączenie z konsultantami można uzyskać poprzez wybranie numeru:
0-801-355-455 dla krajowych połączeń z telefonów stacjonarnych lub
+48 22 543-34-34 dla połączeń z telefonów komórkowych oraz z zagranicy.