Bank of America poinformował, że już milion klientów korzysta z internetowego dostępu do produktów bankowych.
Serwis internetowy BoA wystartował w marcu w zeszłym roku. Z kolei już w maju objął wszystkie zakresy bankowości.
Bezpłatny dostęp poprzez Internet dotyczy wszystkich klientów. Z kolei płatny pakiet pozwala na przegląd dokonanych transakcji, realizacje przelewów i zleceń stałych w telefonie komórkowym i smartphonie.
Zgodnie z danymi dostarczonymi przez bank prawie wszyscy użytkownicy, korzystając z dostępu przez Internet, sprawdzają saldo rachunku. Ośmiu na dziesięciu z kolei przegląda zrealizowane transakcje, a czterech na dziesięciu płaci rachunki, dokonuje przelewów i innych transakcji.
BoA twierdzi, że częstotliwość, jak i zasięg łączenia z ich serwisem internetowym zwiększa się z każdym miesiącem. Ostatnie statystyki pochodzące z maja tego roku pokazują ponad milion sesji internetowych.
Lance Drummond, kierownik e-commerce i ATM, twierdzi, że BoA obsługuje około 100 000 zalogowanych użytkowników dziennie podczas „godzin szczytu”. Z danych wynika, że dwie trzecie z nich liczą sobie mniej niż 35 lat, a czterech z pięciu – poniżej 45 lat.
Artykuł pochodzi z archiwalnego numeru Przeglądu Finansowego Bankier.pl. Chcesz otrzymywać aktualne informacje, nowe wywiady oraz podsumowanie najważniejszych wydarzeń mijającego tygodnia ze świata finansów?
Zapisz się na bezpłatną subskrypcję Przeglądu Finansowego Bankier.pl, by w każdy poniedziałek otrzymywać najnowszy numer naszego tygodnika.
Zapraszamy na http://www.bankier.pl/przeglad/! |
Źródło: PR News