Bank Pekao podwójnie nagrodzony, zdobywa trzeci rok z rzędu Złotego Bankiera za najlepsze konto osobiste i po raz pierwszy w nowej kategorii konto dla dziecka

Bank Pekao S.A. po raz kolejny zdobywa laury w konkursie Złoty Bankier. Tym razem prestiżową nagrodę bank z żubrem w logo zdobył w dwóch kategoriach. Za najlepsze konto osobiste dostępne na rynku uznane zostało Konto Przekorzystne, bezkonkurencyjne okazało się również oferowane przez Bank Pekao konto dla dzieci. Konta zostały docenione m.in. za atrakcyjną ofertę cenową, usługi powiązane z rachunkami, wygodną i wszechstronną bankowość elektroniczną i nowości wdrożone w ciągu ostatniego roku.

fot. Shutterstock

Konto stanowi podstawowy produkt, od którego zaczyna się budowanie relacji z klientem. To centrum dowodzenia finansami w każdym gospodarstwie domowym, stąd rachunek musi być elastyczny i zapewniać dostęp do jak najszerszego pakietu funkcji, z których klient może skorzystać samodzielnie, a w przypadku dzieci pod kontrolą rodzica.

Jury wyłoniło najlepsze konto osobiste i konto dla dzieci na podstawie badania oferty rynkowej, starając się wyłuskać z rynku banki z ofertą najbardziej wszechstronną, a przy tym stabilną w swej atrakcyjności i najlepiej dopasowaną do potrzeb szerokiego grona odbiorców. Analitycy portalu Bankier.pl i dziennika Puls Biznesu uwzględnili także wyniki sprzedażowe banków. Kategoria konta dla dzieci znalazła się w rankingu po raz pierwszy.

– Konto Przekorzystne jest naszą flagową propozycją skierowaną do klientów w każdym wieku, a jego funkcjonalności są dopasowane do zróżnicowanych potrzeb i wdrożone na podstawie wielomiesięcznych analiz i badań. Mocno stawiamy również na młodych, a także najmłodszych klientów, dlatego szczególnie cieszy nas, że obok trzeciej z rzędu nagrody za najlepsze konto, okazaliśmy się także zwycięzcą rankingu Złoty Bankier w nowej kategorii konto dla dzieci – podkreśla Wojciech Werochowski, wiceprezes Banku Pekao, nadzorujący Pion Bankowości Detalicznej.

Na korzyść Konta Przekorzystnego Banku Pekao przemawiało m.in. to, że jest to bezpłatny rachunek, który można założyć z poziomu aplikacji mobilnej na selfie. Koszt karty do konta wynosi jedynie 4 zł, ale opłaty można uniknąć w prosty sposób zasilając co miesiąc  rachunek kwotą 500 zł i realizując jedną transakcję bezgotówkową. Klient ma dostęp do rozbudowanej sieci bankomatów Banku Pekao S.A., a dwa razy w miesiącu może korzystać z bankomatów innych banków. Bankomaty za granicą są bezpłatne. Możliwe jest także dokupienie Pakietu Komfort, który rozszerza funkcjonalność rachunku o bezpłatne przelewy ekspresowe i przez pół roku jest bezpłatny. Bank ma jedną z najbardziej rozbudowanych aplikacji na rynku z pakietem usług dodatkowych. Na ocenę miały również wpływ imponująca liczba nowości wprowadzona przez bank w ostatnich miesiącach: zakup obligacji skarbowych, zmiana w wyglądzie aplikacji, personalizacja, awatary, zakup biletów, click2pay.

Z kolei konto dla dzieci zwyciężyło dzięki korzystnym opłatom i szerokiemu zakresowi funkcji dostępnych dla dzieci. Rachunek połączony jest z aplikacją, która ma takie funkcje jak BLIK, możliwość doładowania telefonu na kartę, czy wysłanie prośby o kieszonkowe do rodzica.  Dla najmłodszych w wieku 6-12 lat bank oferuje cały Pakiet PeoPay KIDS: konto, karta, aplikacja bankowa i konto oszczędnościowe. Rachunek, karta i wypłaty z wszystkich bankomatów są bezpłatne. Dorośli mają pełny podgląd operacji wykonywanych przez dziecko i mogą w każdym momencie dokonać zmian limitów transakcji w panelu rodzica. Konto dla nastolatków charakteryzuje się cechami bardzo zbliżonymi do Konta Przekorzystnego dla dorosłych, czyli lidera kategorii.

Podsumowując oferta Pekao to solidny pakiet produktów dla najmłodszych klientów i nastolatków. Nowa aplikacja mobilna dla nastolatków, opcje personalizacji aplikacji, wybór skórek czy kilkanaście nowych wizerunków kart do konta związanych z gamingiem to najdłuższa lista udoskonaleń dla młodych w sektorze.

Złoty Bankier to ważne wyróżnienie na polskim rynku bankowym, bazujące na badaniu jakości produktów i usług bankowych w Polsce, organizowane przez redakcje portalu Bankier.pl i dziennika Puls Biznesu. Celem rankingu jest wskazanie instytucji bankowych świadczących najwyższe standardy jakości obsługi, oferujących najlepsze produkty i prowadzących działania wyróżniające na tle konkurencji. W tym roku badanie zostało przeprowadzone już po raz czternasty.

Źródło: Bank Pekao