Bank Pekao SA: Nowy lider w bankowości

Nowy bank jest największym bankiem w Polsce pod względem aktywów, kredytów, depozytów i produktów inwestycyjnych. Bank Pekao SA świadczy usługi dla ponad 5 milionów klientów indywidualnych, ponad 300 tysięcy małych i średnich firm i 15 000 klientów z grupy dużych firm. Klienci mają do dyspozycji ponad 1000 oddziałów i ponad 3000 bankomatów wolnych od prowizji w całym kraju. Klienci Pekao mogą oprócz tego korzystać bez płacenia prowizji z sieci 13000 bankomatów w Europie.

Wszyscy byli klienci BPH mają dostęp do całej oferty Banku Pekao. Po zakończonej zmianie oznakowania 285 byłych placówek BPH, które miało miejsce w ten weekend, klienci mogą korzystać w tych placówkach z tych samych produktów i usług, co przedtem i na takich samych warunkach.

Bank Pekao SA wzmocni swoją pozycję w kredytach hipotecznych i produktach konsumenckich ze specjalnie dostosowaną ofertą zaspokajającą wszelkie potrzeby mieszkaniowe (Eurokonto Hipoteczne Plus „Rodzina na swoim”) i z przyspieszonym procesem przyznawania kredytów.

Bank Pekao zaoferuje dedykowaną platformę bankowości dla małych i średnich firm z szerokim katalogiem produktów kredytowych i inwestycyjnych, co pozwoli utrzymać czołową pozycję w sektorze MSP.

Bank Pekao jest największym bankiem dla klienta korporacyjnego z kompleksową ofertą łączącą bankowość korporacyjną, inwestycyjną i rynków. Bank wprowadza specjalizację pionową pozwalającą koncentrować się na obsłudze dużych klientów korporacyjnych, z szeroką siecią Centrów Obsługi dla średnich firm, i zespołami Obsługi Klienta dysponującymi doradcami i specjalistami produktowymi.

Bank Pekao SA rozpoczyna kampanię promującą nowy wizerunek. Jest to największa kampania w historii banku, zarówno pod względem skali, jak i budżetu. Kampania dotrze do klientów poprzez najważniejsze media (TV, prasę, internet i outdoor). Kampania będzie trwała do końca 2007 roku.

W styczniu rozpocznie się proces migracji oddziałów na platformę informatyczną Pekao. Oddziały będą przenoszone stopniowo, jeden po drugim. Klienci zachowają swoje produkty i niezmienione warunki również po zakończeniu tego procesu.