Bank Pekao SA rozpoczął przetarg agencyjny

– Zaproszone agencje poprosiliśmy o zaprezentowanie Bankowi swojego dorobku – mówi Joanna Bartuszek, Dyrektor Departamentu Marketingu Banku Pekao SA. – Jak zwykle wybierzemy tę agencję, która najlepiej będzie odpowiadała naszym potrzebom. Zdajemy sobie też sprawę z tego, ze dla drugiej strony, czyli dla agencji, praca z takim partnerem jak Bank to duże wyzwanie ale jednocześnie szansa na pokazanie pełni swoich możliwości.

Lista agencji zaproszonych do przetargu jest zamknięta. Wśród kandydatów znalazła się także agencja Leo Burnett, z którą bank współpracował do tej pory.

W II etapie przetargu agencjom kreatywnym postawione zostanie zadanie przygotowania kampanii na podstawie briefu. Zakończenie wyboru agencji planowane jest do końca tego roku. Nowa agencja reklamowa weźmie aktywny udział w tworzeniu i realizacji nowej strategii marketingowej Banku Pekao SA od 1 stycznia 2008 r.