Bank Pekao SA rozpoczyna kampanię reklamującą rachunek Dobry Zysk

W poniedziałek, 26 stycznia Bank Pekao SA rozpoczyna ogólnopolską telewizyjną kampanię reklamową rachunku oszczędnościowego Dobry Zysk. Głównym przesłaniem kampanii jest informacja o oprocentowaniu rachunku – nawet do 6 proc., które nie zmienia się nawet pomimo obniżek stóp procentowych.

Dobry Zysk, który znajduje się w ofercie Banku Pekao SA od 20 października 2008 roku, cieszy się dużym zainteresowaniem klientów. Do połowy stycznia zgromadzili oni na swoich rachunkach oszczędnościowych w sumie niemal 2,3 mld zł.

W ciągu zaledwie 3 miesięcy od startu tego produktu, klienci Pekao SA założyli 54 665 rachunków oszczędnościowych. Bank może się pochwalić bardzo wysoką wartością depozytów na rachunku Dobry Zysk. Obecnie wynosi ona średnio 41 tys. 840 zł, a w segmencie klienta zamożnego nawet około 66 tysięcy złotych.

– W drugiej połowie 2008 roku klienci przenosili większość swoich środków z funduszy inwestycyjnych czy giełdy na lokaty bankowe, poszukując pewności i bezpieczeństwa dla swoich oszczędności. Wielu z nich chce mieć część tych środków „pod ręką”, aby w dogodnym momencie mieć możliwość szybkiego i łatwego ich podjęcia oraz realizacji inwestycji – czy to prywatnych, czy biznesowych. Rozwiązanie łączące funkcjonalność rachunku bankowego z atrakcyjnym oprocentowaniem najlepiej spełnia ich oczekiwania – tłumaczy Mateusz Gołąb, Dyrektor Departamentu Klienta Zamożnego Banku Pekao SA. – A najwyższa na polskim rynku średnia wartość depozytu na rachunku oszczędnościowym Dobry Zysk świadczy o dużym zaufaniu Klientów do Banku Pekao.

Dobry Zysk to produkt dostępny dla wszystkich aktualnych i nowych klientów banku – jest otwierany jako rachunek uzupełniający do pakietu Eurokonto i prowadzony bezpłatnie. Odsetki są naliczane metodą najkorzystniejszą dla klienta – określona dla danej kwoty stopa procentowa stosowana jest zawsze w stosunku do całego salda. Odsetki są kapitalizowane na koniec każdego miesiąca, a jeśli klient nie decyduje się ich wypłacić, podnoszą saldo konta zwiększając realny zysk z oszczędności.  Klient może raz w miesiącu bezpłatnie wypłacić dowolną kwotę z konta oszczędnościowego. Rachunek Dobry Zysk jest dostępny również za pośrednictwem platformy bankowości elektronicznej Pekao24.

Oprocentowanie na rachunku oszczędnościowym zależy od wysokości zgromadzonego wkładu, naliczane jest  po osiągnięciu salda 5000 złotych i kształtuje się następująco w skali roku:

4,50% – do kwoty 9.999,99 złotych
4,75% – od kwoty 10.000,00 złotych do kwoty 24.999,99 złotych
5,00% – od kwoty 25.000,00 złotych do kwoty 49.999,99 złotych
5,50% – od kwoty 50.000,00 złotych do kwoty 99.999,99 złotych
6,00% – od kwoty 100.000,00 złotych wzwyż

Nowa kampania reklamowa Dobrego Zysku po raz pierwszy pojawi się we wszystkich głównych stacjach telewizyjnych. Główny nacisk położony jest na oprocentowanie rachunku Dobry Zysk – do 6 proc. Co istotne, nie zmieniło się ono od czasu wprowadzenia produktu do oferty, pomimo znacznego obniżenia stóp procentowych przez Radę Polityki Pieniężnej w tym okresie. Kampanii towarzyszy promocja Dobrego Zysku. Dzięki niej każdy, kto założy do końca marca 2009 roku Eurokonto wraz z rachunkiem oszczędnościowym, będzie mógł korzystać ze swojego pakietu za darmo przez 6 miesięcy.

Po raz pierwszy reklamy Dobrego Zysku pojawią się również w prasie. Bank postawił na najważniejsze ogólnopolskie dzienniki. Przez cztery tygodnie, w co najmniej jednym z nich będzie można zobaczyć ogłoszenia z „Wielką Złotówką” Banku Pekao SA. Bank będzie kontynuować działania reklamowe prowadzone jeszcze w 2008 roku w stacjach radiowych oraz Internecie. Kampanię – skierowaną do klientów z większych miast, z wykształceniem średnim i wyższym, dysponujących ponadprzeciętnymi dochodami – wspierają działania w kanałach własnych Pekao SA (materiały BTL w oddziałach, ogłoszenia na stronie www.pekao.com.pl i w bankomatach, mailing i ogłoszenia w Pekao24).

Źródło: Bank Pekao SA