Bank Pekao tuninguje swoją aplikację. Sporo nowych funkcji

Bank Pekao poinformował o nowych funkcjach w swojej aplikacji mobilnej PeoPay. Tym razem szczególny akcent został położony na kwestie personalizacji. Nowości będą udostępniane od początku maja wybranym klientom. Na początek skorzystają z nich użytkownicy smartfonów z systemem iOS.

Bank zapowiada nową wersję aplikacji mobilnej. Będą w niej dostępne nowe widżety z szybkim podglądem i dostępem do ulubionych funkcji. Jej użytkownicy będą sami decydować o tym, które widżety chcą mieć dostępne na pulpicie, w jakiej kolejności, i jak ma wyglądać ekran główny aplikacji. Pekao obiecuje, że wszystko zostanie zaprezentowane w atrakcyjnej i prostej formie.

Jak czytamy w komunikacie prasowym, widżety pozwolą na ustawienie przez klienta od 1 do 5 ostatnich transakcji bez potrzeby wchodzenia w pełną historię konta, a także umożliwią podsumowania swoich wydatków  i wpływów oraz przeanalizowania wydatków w ujęciu dziennym, tygodniowym, miesięcznym w postaci analizy finansowej (PFM).

Rodzice, których dzieci korzystają z aplikacji PeoPay KIDS będą mogli na widżecie  kontrolować stan kont swoich dzieci lub ich wydatki w prostym zestawieniu bezpośrednio ze swojego pulpitu PeoPay.

Prosto z pulpitu klienci banku kupią również bilet komunikacji miejskiej – widząc od razu status biletu. Przy użyciu aplikacji można także opłacić parking za samochód otrzymując informacje o czasie parkowania.

Nowością będzie także PeoPay „stories”. W tym miejscu prezentowane będą użytkownikom spersonalizowane oferty, informacje oraz poradnik, jak korzystać z nowych funkcji aplikacji. Najnowsza wersja PeoPay umożliwia również z poziomu pulpitu złożenie wniosku, dyspozycji lub sprawdzenie statusu swojej sprawy.

PeoPay w nowej odsłonie to również zmiany związane z uproszczeniem nawigacji. Klienci znajdą wszystkie produkty w jednym miejscu – w dolnym menu nawigacyjnym. Odświeżona została sekcja Płatności oraz menu Więcej dostępne w dolnym pasku nawigacji.

Bank Pekao zapowiada również, że zastosowany zostanie onboarding zmian w aplikacji. Od teraz każda nowa wersja aplikacji poprowadzi i wytłumaczy klientom wprowadzane zmiany, dokładnie wskazując i wyjaśniając poszczególne elementy.

Źródło: WB/Bank Pekao