Bank Pekao udostępnił mojeID

Klienci Banku Pekao S.A. mogą już korzystać z usługi mojeID do potwierdzania swojej tożsamości online. mojeID przyspiesza i upraszcza wiele procesów, dzięki temu zdalnie można wykonać czynności, które do tej pory wymagały osobistej wizyty w punkcie obsługi lub umawiania się z kurierem.

fot. yay foto

mojeID to rozwiązanie dostarczane przez Krajową Izbę Rozliczeniową (KIR), które pozwala na zdalne potwierdzanie tożsamości. Bank Pekao S.A. jest jednym z pierwszych bankowych dostawców tożsamości, którego klienci będą mogli korzystać z możliwości mojeID.

– Potrzeby banków w kwestii cyfryzacji usług są coraz większe. Nie inaczej ma się sytuacja np. w e-commerce czy innych obszarach usług świadczonych online. Jako technologiczny partner sektora bankowego dostarczamy nowe rozwiązania składające się na ekosystem zaawansowanych i bezpiecznych rozwiązań cyfrowych. Cieszymy się, że Bank Pekao S.A. przystępuje do usługi mojeID i udostępnia swoim klientom możliwość korzystania z potwierdzania tożsamości online – mówi Piotr Alicki, prezes Zarządu KIR.

mojeID odpowiada na rosnącą potrzebę zapewnienia wygodnego i uniwersalnego rozwiązania w zakresie elektronicznej identyfikacji online konsumentów i obywateli do usług zarówno oferowanych przez dostawców komercyjnych, jak i administracji publicznej.

Źródło: Bank Pekao