Część klientów Pocztowego może już korzystać z aplikacji i bankowości internetowej EnveloBanku

Zgodnie z zapowiedziami z ubiegłego tygodnia, Bank Pocztowy udostępnił swoim klientom bankowość internetową i aplikację mobilną EnveloBanku. W pierwszej kolejności mogą z niej skorzystać osoby, które korzystają już z systemu Pocztowy24. Pozostali dostaną taką możliwość do końca roku.

W pierwszej kolejności z aplikacji mobilnej i bankowości internetowej EnveloBank będą mogli skorzystać ci spośród klientów Banku Pocztowego, którzy korzystają obecnie z bankowości internetowej Pocztowy24 (ponad 500 tys.). Żeby to zrobić, po zalogowaniu się na konto w Pocztowy24 będą musieli złożyć prosty internetowy wniosek o udostępnienie bankowości EnveloBanku. Po uzyskaniu dostępu do nowego systemu w dalszym ciągu będą mieli dostęp także do bankowości internetowej Pocztowy24. W każdym z kanałów będą mogli obsługiwać swoje dotychczasowe produkty z wyjątkiem karty kredytowej, której nie ma w ofercie EnveloBanku.

Jeszcze w tym roku Pocztowy planuje udostępnić aplikację mobilną i bankowość internetową EnveloBank już wszystkim dotychczasowym klientom, bez konieczności składania wniosku.  Jednocześnie w dalszym ciągu klienci będą mogli równolegle korzystać z bankowości internetowej Pocztowy24. Nowi klienci dołączający do banku po tej dacie będą otrzymywać już dostęp jedynie do bankowości internetowej EnveloBanku.

Docelowo platformą mobilną i internetową dla klientów Banku Pocztowego mają być rozwiązania EnveloBanku.

WB/Pocztowy