Klienci Banku Pocztowego dostaną dostęp do bankowości internetowej i mobilnej EnveloBanku. Wkrótce Garmin Pay i Apple Pay

Bank Pocztowy szykuje zmiany w kanałach elektronicznych. Już wkrótce jego klienci zyskają dostęp do platformy bankowości internetowej i aplikacji mobilnej EnveloBanku. Bank pracuje też nad płatnościami Garmin Pay i Apple Pay.

Robert Kuraszkiewicz, prezes Banku Pocztowego

Klienci Banku Pocztowego korzystają obecnie z bankowości internetowej Pocztowy24. Jeszcze w tym roku otrzymają do dyspozycji dwa nowe kanały elektroniczne. – Już wkrótce klienci Banku Pocztowego uzyskają dostęp do rozwiązań bankowości mobilnej i internetowej EnveloBanku. Docelowo klienci Banku Pocztowego będą obsługiwać się – internetowo i mobilnie – tylko z użyciem rozwiązań EnveloBanku – powiedział prezes Robert Kuraszkiewicz. Prezes zapowiedział także wdrożenie płatności mobilnych Apple Pay oraz Garmin Pay.

Oznacza to, że po wdrożeniu nowych rozwiązań klienci Pocztowego jeszcze przez jakiś czas będą mieli do dyspozycji dwie platformy – Pocztowy24 i EnveloBank. Tu i tu będą mieli podgląd do swoich produktów. Docelowo platforma EnveloBanku stanie się głównym kanałem bankowości elektronicznej. Z kolei za pomocą aplikacji mobilnej EnveloBanku będą mogli zarządzać swoimi płatnościami z poziomu smartfona.

Tymczasem już w październiku, w oparciu o współpracę z Pocztą Polską, bank udostępni dwie nowe usługi – e-Awizo oraz Polecony do skrzynki. Dzięki pierwszej usłudze klienci Banku Pocztowego uzyskają możliwość otrzymywania informacji o pozostawionym przez listonosza awizo w formie SMS. Dzięki drugiej – listy polecone (poza tymi, które z uwagi na przepisy prawa wymagają odbioru w placówce)  będą mogli otrzymywać do własnej skrzynki na listy.