Bank Pocztowy i Adam Małysz promują kredyty gotówkowe

Bank Pocztowy rozpoczął kampanię reklamową kredytów gotówkowych. Adam Małysz, który od 5 lat pełni rolę Ambasadora, tym razem wcielił się w rolę rzecznika potrzeb klientów Banku Pocztowego. Działania realizowane będą według sprawdzonego  media mix’u emisji spotów w najchętniej słuchanych stacjach radiowych oraz intensywnych  działań prowadzonych  w internecie.

Kampania reklamuje kredyty gotówkowe Banku Pocztowego, które pomogą wesprzeć domowe budżety Polaków w trakcie większych wakacyjnych wydatków np. zakupu samochodu, wypoczynku czy remontu domu. Kredyt można uzyskać online, przez telefon, a także
w stacjonarnych oddziałach Banku Pocztowego.

Kampania radiowa to mix spotów 60 i 15 sekundowych prezentujących ofertę kredytu BP, które tym razem przygotowaliśmy w wersji letniej i z „przymrużeniem oka”. Fabuła spotów to żartobliwe przekomarzanie się małżeństw, w kwestii spełnienia ich   wakacyjnych potrzeb
i marzeń.

– Parafrazując przytoczone na egzaminie ósmoklasistów słowa Adama Małysza: Sama chęć nie wystarczy. Marzenie może w tobie drzemać i nigdy się nie obudzić, jeśli sam nie zechcesz go obudzić. Z bogatą ofertą kredytów gotówkowych w Banku Pocztowym pomagamy spełnić wakacyjne marzenia naszych klientów – informuje Mariusz Gorzeń, Dyrektor Departamentu Marketingu i Analiz Biznesowych Banku Pocztowego.

Kampanię radiową będzie można usłyszeć na antenie największych polskich stacji, takich jak   RMF, Radio ZET, Melo Radio, Radio Plus, Rock Radio, Anty Radio, Radio Pogoda, Złote Przeboje, Chilli Zet oraz wybrane regionalne rozgłośnie Polskiego Radia. Działania te prowadzone będą do 25 czerwca br. Bank Pocztowy zaplanował także silną kampanię internetową, której zadaniem będzie pozyskiwanie leadów kredytowych oraz budowanie świadomości oferty. W tym celu zostanie wykorzystany mix formatów: YouTube, Google, Facebook, MultiChannel Network oraz  PointOne. Działania w internecie będą prowadzone do 23 lipca br.

Za strategię komunikacji odpowiada agencja GRANDESI. Zakupem mediów zajmował się dom mediowy Media Direction OMD.

Linki do filmów:

https://youtu.be/32Pks1qcp4o

https://youtu.be/c4VK8sZTecM

Źródło: Pocztowy