„Wpłacając gotówkę w na swoje konto w Banku Pocztowym, skorzystaj z okienka kasowego w Placówce Poczta Polska – pieniądze zostaną zaksięgowane w czasie rzeczywistym” – zachęca w jednym z portali społecznościowych Bank Pocztowy, który przed kilkoma dniami wprowadził wpłaty online na konto.
HH/Bankier.pl
Zaledwie od zeszłego tygodnia klienci Banku Pocztowego, a dokładniej posiadacze Pocztowego Konta Standard, Nestor, a także Pocztowego Konta Oszczędnościowego, Nowego Konta Oszczędnościowego, Konta Firmowego i Firmowego Konta Oszczędnościowego, mogą dokonywać wpłat online zarówno w placówkach banku, jak i w 4700 placówkach Poczty Polskiej. Środki, po wpłaceniu na poczcie, zostają księgowane na koncie klienta automatycznie, w czasie rzeczywistym. Wpłata gotówkowa w placówce banku lub placówce pocztowej na rachunek prowadzony w banku jest bezpłatna.
Jedni z klientów śmieją się, że „coś co jest normalnością w innych bankach od lat tutaj [w Banku Pocztowym – przyp. red.] jest rewolucją”. Inni są zadowoleni z wprowadzonej funkcjonalności i oczekują kolejnych nowości – np. płatności za pośrednictwem usługi Pocztowy24 na Allegro. Bank deklaruje, że pracuje na wielu polach, by skutek był jak najlepszy dla klienta. I choć wprowadza nowe rozwiązania, to zmienia też cenniki usług9 – na mniej korzystne dla (nieaktywnych) klientów.