Bank Pocztowy kończy migrację klientów na wspólny system. Zapowiada nowości: karty wirtualne i moje ID

Dobiega końca proces migracji klientów Banku Pocztowego i EnveloBanku do wspólnej bankowości elektronicznej. Od 20 października klienci będą automatycznie przekierowywani wyłącznie do systemu bankowości internetowej nowy Pocztowy24. Bank nie zasypia gruszek w popiele i zapowiada nowości – moje ID i karty wirtualne.

Zdjęcie autorstwa picjumbo.com z Pexels

Wkrótce dobiegnie końca trwająca od marca migracja klientów do nowej wspólnej bankowości internetowej Pocztowy24 i bankowości mobilnej Pocztowy. Bank zrezygnuje także ostatecznie z prowadzenia dwóch systemów bankowości internetowej dla klientów detalicznych Pocztowy24 na rzecz jednej – dostępnej pod adresem online.pocztowy.pl.

Według Marcina Ledworowskiego, członka zarządu Banku Pocztowego odpowiedzialnego za obszar biznesu oraz IT, większość klientów detalicznych korzysta już z nowej wersji serwisu, rezygnując ze starszego rozwiązania. – W najbliższym czasie, po zakończeniu migracji, planujemy udostępnić kolejne funkcjonalności, jak np. moje ID czy karty wirtualne. Bank pracuje także nad kolejnymi produktami rozszerzającymi ofertę dla rynku e-commerce  – dodaje Marcin  Ledworowski.

Wraz z nową bankowością internetową klienci Banku Pocztowego otrzymali również dostęp do aplikacji mobilnej Pocztowy, którą można pobrać z App Store lub Google Play. Obecnie z aplikacji korzysta już ponad 100 tys. osób. – Ujednolicony interfejs obu aplikacji zapewnia też poprawę customer experience czyli doświadczenia klienta w relacji z bankiem – mówi Sylwia Kosidło, Dyrektor Departamentu Bankowości Cyfrowej i Usług Płatniczych Banku Pocztowego.

Od niemal pół roku klienci Banku Pocztowego i EnveloBanku mogą korzystać z nowego, wspólnego serwisu internetowego Pocztowy24. Logowanie następuje za pomocą hasła, którym klient dotychczas logował się do poprzedniej wersji serwisu. Już od 20 października br. klienci będą automatycznie przekierowywani do nowego systemu, a po zakończeniu okresu przejściowego, dostęp do starej wersji bankowości internetowej zostanie zupełnie wygaszony.

Równolegle z migracją klientów do nowej bankowości Bank prowadzi akcję wymiany kart VISA na Mastercard. Tymczasem w ramach rozwoju oferty mobilnej, na początku października br. Bank Pocztowy jako pierwszy bank w Polsce wdrożył płatności Xiaomi Pay.

WB/Pocztowy