Bank Pocztowy ma już 550 tys. klientów

W ciągu niespełna czterech miesięcy z usług Banku Pocztowego zaczęło korzystać kolejnych 50 tys. osób.

W maju liczba klientów Banku Pocztowego przekroczyła 550 tys. Od stycznia br. najwięcej, bo o ponad 30 tys., wzrosła liczba klientów korzystających z darmowych Pocztowych Kont Standard i Nestor, których kampanię reklamową od stycznia można było oglądać w telewizji. Również 30 tys. osób zdecydowało się na Nowe Konto Oszczędnościowe W tym samym okresie ponad 11 tys. klientów zdeponowało środki na lokatach tradycyjnych i internetowych.

Misją Banku Pocztowego jest prosta i dostępna bankowość.  Zgodnie z przyjętą segmentacją bank kieruje swoją ofertę przede wszystkim do osób z miejscowości poniżej 50 tys. mieszkańców (w tym do uczniów i studentów), a także klientów z miejscowości powyżej 200 tys. mieszkańców, z dochodami netto poniżej 3 tys. zł netto, nestorów i mikroprzedsiębiorców. Bank Pocztowy szczególnie chce przekonać do swoich usług klientów z małych miejscowości, emerytów oraz osoby dotychczas nie korzystające z bankowości – nieubankowionych, dla których pierwszym kontaktem z bankiem może być otwarcie bezpłatnego Pocztowego Konta Standard lub Nestor.

Źródło: Bank Pocztowy