Bank Pocztowy na Uniwersytetach Trzeciego Wieku

Już 11 stycznia br. na Uniwersytetach Trzeciego Wieku rozpocznie się cykl wykładów pt. „Finanse w praktyce”, czyli bankowość od kuchni. Spotkania będą prowadzone przez ekspertów Banku Pocztowego.

Bank Pocztowy realizuje misję edukacji finansowej, która jest jednym z elementów strategii Banku. W ramach rozpoczynającej się 11 stycznia br. akcji zostanie przeprowadzonych 14 spotkań na skupiających seniorów Uniwersytetach Trzeciego Wieku. Wykłady Banku Pocztowego potrwają do marca.

Jest to nowa edycja akcji edukacyjnej w 2012 roku. Poprzednio eksperci Banku podczas cyklu wykładów pokazywali Nestorom zalety płynące z posiadania konta, czy karty, jak również tłumaczyli w jaki sposób najlepiej wykorzystywać możliwości oferowane przez banki.

– Realizując misję Banku Pocztowego, czyli społeczny program edukacji finansowej, już drugi rok z rzędu prowadzimy cykl wykładów na Uniwersytetach Trzeciego Wieku. Podczas spotkań staramy się pokazać słuchaczom bankowość od kuchni oraz przekazać praktyczną wiedzę, np. na co zwrócić uwagę korzystając z bankowości, jakie funkcjonalności mają poszczególne produkty i usługi, jak wybrać ofertę najlepszą dla siebie i unikać tzw. haczyków, etc. Możliwość poznania tej mało znanej dla wielu osób dziedziny przekłada się na przełamywanie barier i nieufności wobec banków. Ponadto, w czasie spotkań możemy czerpać informację zwrotną w zakresie postrzegania przez Nestorów produktów, czy usług bankowych – mówi Agnieszka Wajler, Główny Specjalista w Linii Kredytów Konsumpcyjnych Banku Pocztowego i jednocześnie jeden z wykładowców Uniwersytetów Trzeciego Wieku.

Spotkania odbędą się m.in. w Stalowej Woli, Bytomiu, Radiom, Wałbrzychu. Relacje z wykładów ukażą się w Super Expressie oraz w Kuracjuszu. Wykłady będą prowadzone przez pracowników Banku Pocztowego, jak również ekspertów spoza Banku zajmujących się konkretnymi zagadnieniami związanymi z finansami.

Akcja jest dopełnieniem kampanii reklamowej „Skarpety na nogi! Pieniądze na konto”. W jej ramach można zobaczyć spoty reklamowe w telewizji oraz pracowników Banku Pocztowego rozdających ciepłe skarpetki i ulotki reklamowe w wybranych miastach.

Źródło: Bank Pocztowy