Strona internetowa www.pocztowy.pl Banku Pocztowego została uznana za najlepszą na rynku w rankingu Bank Najbliższy Klientowi.
Ranking Bank Najbliższy Klientowi został przygotowany w oparciu zarówno o opinie ekspertów finansowych, jak również samych klientów. Ich wspólną decyzją za najlepszą stronę internetową banku uznany został serwis www.pocztowy.pl, należący do Banku Pocztowego.
Obecną wersję strony internetowej Bank Pocztowy odpalił w listopadzie 2009 r. Tworząc nowy serwis bank skoncentrował się przede wszystkim na udostępnieniu klientom nowych funkcjonalności i rozwiązań, dzięki którym poruszanie się po nim jest łatwiejsze. Bank postawił również na możliwie prosty język, zrozumiały również dla tych, którzy wcześniej nie mieli do czynienia z terminologią bankową. Dodatkowo bank dostosował wizualizacje stron do odświeżonego logotypu i stosowanych w komunikacji marketingowej barw: bieli z elementami czerwieni i granatu.
Opublikowany na łamach Dziennika Gazety Prawnej 15 grudnia 2010 r. ranking Bank Najbliższy Klientowi, w którym strona Banku Pocztowego uznana została za najlepszą, powstał we współpracy analityków Expandera i Dziennika Gazety Prawnej.
Źródło: Bank Pocztowy