– Jest to dla nas ważne wydarzenie, dające Bankowi Pocztowemu nie tylko prestiż, wynikający ze współpracy z uznaną korporacją o międzynarodowym zasięgu, ale przede wszystkim zapewnienie naszym klientom dostępu do usług transferu gotówki na najwyższym światowym poziomie – mówi Piotr Kamiński, Prezes Banku Pocztowego.
Współpraca Banku Pocztowego z MoneyGram przyniesie dodatkowe korzyści zarówno klientom Banku, jak i Poczty Polskiej. Będą oni mogli korzystać z usługi międzynarodowego przekazu pieniężnego w 180 krajach i terytoriach na terenie całego świata.
Od 20 października usługa dostępna jest w szerokiej sieci placówek Banku Pocztowego i Urzędów Pocztowych, a więc w ponad 4200 punktach na terenie całego kraju. Będzie to największa sieć realizująca wypłaty MoneyGram w Polsce.
Poza łatwym dostępem do międzynarodowego transferu pieniędzy niewątpliwą zaletą usługi jest krótki czas oczekiwania na przepływ środków. Wystarczy odwiedzić jeden z punktów Banku Pocztowego, wypełnić krótki formularz i już za chwilę można odebrać pieniądze. Klienci nie muszą nawet posiadać konta bankowego czy karty kredytowej.
– Trudno sobie wyobrazić, by istniał sposób szybszego i bezpieczniejszego transferu gotówki, niż za pośrednictwem MoneyGram. Zlecenie nadane za granicą może być odebrane w Polsce w ciągu zaledwie 10 minut – mówi Piotr Sikora, Członek Zarządu Banku Pocztowego S.A., nadzorujący projekt współpracy z MoneyGram.
– Czujemy się zaszczyceni, że Bank Pocztowy dołącza do grona firm współpracujących z MoneyGram International. Ta współpraca firmy specjalizującej się w międzynarodowym transferze pieniędzy z szanowaną w Polsce marką, posiadającą jedną z najszerszych sieci sprzedaży daje klientom możliwość odbioru gotówki przesłanej z zagranicy w wygodnej dla nich lokalizacji. Klienci mogą teraz dokonywać międzynarodowych transferów gotówki za pośrednictwem punktów Banku Pocztowego w praktycznie każdym miejscu w Polsce – dodaje Mark Crowson, regionalny manager MoneyGram International.