Bank Pocztowy obsłuży obywateli Ukrainy w ich ojczystym języku

Bank Pocztowy rozszerza dostępność swoich produktów i usług dla obywateli Ukrainy. Od 1 grudnia paszport będzie jedynym wymaganym dokumentem tożsamości przy otwieraniu rachunku w Banku Pocztowym (bez konieczności okazania karty pobytu). Już wkrótce bank wprowadzi także m.in. ukraińskojęzyczną wersję strony internetowej, obsługę contact center w języku ukraińskim oraz zatrudni w wybranych placówkach doradców klientów posługujących się, poza językiem polskim, także ukraińskim.

Bank Pocztowy

Od 1 grudnia 2017 r. obywatelom Ukrainy, którzy będą chcieli otworzyć konto w Banku Pocztowym, wystarczy paszport, a nie jak dotychczas także karta pobytu. Już dziś istnieje możliwość transferu gotówki na Ukrainę poprzez usługę MoneyGram dostępną we wszystkich placówkach banku i realizowaną gotówkowo lub przelewem z konta w Banku Pocztowym. Wkrótce usługa będzie dostępna także w placówkach Poczty Polskiej. Przede wszystkim jednak oferta Banku Pocztowego pozwala Ukraińcom na wygodne zarządzanie codziennymi finansami w Polsce – od opłaty rachunków, płatności kartą za codzienne zakupy, po korzystanie z bonusów finansowych w ramach programu „Poczta Pełna Korzyści”.

Dziś z usług banku korzysta kilka tysięcy Ukraińców, jednak jak podają szacunki, do końca roku w Polsce legalnie pracować będzie 2 mln Ukraińców, w przyszłym roku ta liczba może sięgnąć 3 mln.

Bank Pocztowy/WB/PRNews.pl