Bank Pocztowy oferuje dostęp do informacji kredytowej

Bank Pocztowy umożliwił w swojej sieci sprawdzenie historii kredytowej. Wszystko dzięki współpracy z Biurem Informacji Kredytowej.


Sprawdzenie historii kredytowej jest teraz dużo łatwiejsze. Każda osoba odwiedzająca sieć Banku Pocztowego lub Pocztowe Strefy Finansowe usytuowane w Placówkach Poczty Polskiej może sprawdzić swoją historię kredytową w BIK.

Konto próbne każdy z Klientów może założyć bez opłat. Wygenerowanie oraz wydrukowanie BIK Pass Plus kosztuje 26 zł. Informuje on w jasny i klarowny sposób o historii kredytowej, a co za tym idzie – scoringu. Cały proces trwa bardzo krótko. Pracownik Banku Pocztowego wprowadzi za Klienta wszystkie niezbędne dane.

-Jednym z elementów strategii Banku Pocztowego jest edukacja finansowa. Zależy nam, by zarówno dostęp do usług bankowych, jak również wiedza na temat bankowości i świadomość finansowa Polaków była jak najszersza niezależnie od miejsca zamieszkania. Samodzielne sprawdzanie swojej historii kredytowej w bazie BIK jest kolejnym etapem tych działań, ważnym dla Klienta, jak również dla banku. Żyjemy w świecie, w którym zobowiązania kredytowe są coraz częstsze, a więc ważna jest możliwość śledzenia ich na bieżąco, w sposób kompleksowy. Te potrzeby spełniają raporty BIK – mówi Tomasz Bogus, Prezes Zarządu Banku Pocztowego.

Dzięki współpracy Banku Pocztowego oraz Poczty Polskiej z BIK Klienci skorzystają z tej usługi w sieci liczącej łącznie ponad 800 placówek Banku Pocztowego i Pocztowych Strefach Finansowych.