Bank Pocztowy oferuje online tłumacza języka migowego

Niesłyszący i słabosłyszący klienci Banku Pocztowego wybierając symbol języka migowego na stronie www lub instalując aplikację na telefon i tablet, mogą już kontaktować się z bankiem z wykorzystaniem tłumacza języka migowego.

Od 15 października 2018 r. klienci Banku Pocztowego mogą porozmawiać z doradcą Banku Pocztowego na infolinii lub w placówce z wykorzystaniem tłumacza języka migowego online. Z takiej formy kontaktu z Bankiem Pocztowym skorzystać można na dwa sposoby. Pierwszy to rozpoczęcie rozmowy poprzez wybór z zakładki „Kontakt” na stronie www.pocztowy.pl lub www.evelobank.pl symbolu języka migowego. Drugi to uruchomienie na smartfonie czy tablecie dostępnej pod adresem www.pobierz.migam.org aplikacji, a następnie wybór Banku Pocztowego w zakładce „Przyjazny Kontakt”.

Dzięki tłumaczowi klienci uzyskali możliwość kontaktu z infolinią i w dostępny sposób uzyskania informacji o produktach, załatwienia spraw w placówkach Banku Pocztowego lub w razie potrzeby – blokady karty płatniczej.

Usługa jest dostępna od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 20.00 oraz w sobotę 8:00 – 17:00.

Udostępniony przez Bank Pocztowy tłumacz języka migowego online jest efektem współpracy z firmą  Praca Bez Barier. Wcześniej Bank rozpoczął zatrudnianie w Departamencie Contact Centre konsultantów z dysfunkcją słuchu, którzy obsługują Klientów za pośrednictwem czatu i maila, odpowiadając na pytania skierowane do Banku w formie pisemnej. Usługa ta jest dedykowana klientom z niepełnosprawnością słuchu, dzięki czemu ta grupa klientów może korzystać z usług finansowych Banku Pocztowego.