Bank Pocztowy partnerem strategicznym Kongresu Public Relations

22 kwietnia w Rzeszowie rozpoczął się VIII Kongres Public Relations, impreza uznawana za jedno z najważniejszych wydarzeń w branży PR w Polsce. Bank Pocztowy jest Partnerem strategicznym tegorocznego Kongresu.

Kongres jest okazją do spotkania i wymiany doświadczeń najlepszych polskich specjalistów PR –  praktyków oraz przedstawicieli środowisk akademickich.

– Zgodnie z przyjętą strategią w Banku Pocztowym duży nacisk kładziemy na prostą i zrozumiałą dla każdego komunikację. Obecnie mocno rozwijamy działalność Biura Komunikacji – stąd nasze zaangażowanie w tą imprezę. Kongres w Rzeszowie to doskonała okazja do wymiany doświadczeń i spotkania z ciekawymi ludźmi, którzy o Public Relations wiedzą naprawdę dużo – mówi Magdalena Ossowska, rzecznik prasowy Banku Pocztowego.

Podczas tegorocznego Kongresu odbędzie się wręczenie  nagród „Mocni Wizerunkiem”, przyznawanych firmom zaangażowanym społecznie. Zostanie  przyznany również „Kaktus roku”, dla osób zajmujących się komunikacją w sposób szczególnie nieudany i łamiący zasady dobrej praktyki.

VIII edycja Kongresu Public Relations potrwa od 22 do 24 kwietnia 2009 r. Będzie jej w tym roku towarzyszyć odbywający się równolegle IV Przegląd Filmów Korporacyjnych „MEDIAL 2009”.
Źródło: Bank Pocztowy