Bank Pocztowy partnerem strategicznym Kongresu Public Relations

Już po raz dziewiąty Rzeszów stanie się miejscem spotkania praktyków i naukowców zajmujących się na co dzień tematyką Public Relations. W dniach 21-23 kwietnia 2010 r. odbędzie się tu „IX Kongres Public Relations”, którego Bank Pocztowy jest partnerem strategicznym.

– To jedno z najważniejszych w roku wydarzeń w branży PR wspieramy już po raz drugi. Misją Banku Pocztowego jest prosta i dostępna bankowość, także w sferze komunikacji. Dlatego tak chętnie angażujemy się w Kongres, który jest okazją do poznania najlepszych praktyk Public Relations, przedstawianych przez największych ekspertów – mówi Magdalena Ossowska-Krasoń, rzecznik prasowy Banku Pocztowego.

Głównymi zagadnieniami tegorocznego Kongresu w Rzeszowie mają być nowe trendy PR oraz pomiar efektów działań PR-owych. Poszczególne prelekcje będzie można śledzić na żywo za pośrednictwem transmisji wideo na stronie online.kongrespr.pl.

Organizatorami Kongresu są Zakład Public Relations Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie oraz Agencja Public Relations RPR Group, przy merytorycznym wsparciu Instytutu Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. Partnerem strategicznym imprezy jest Bank Pocztowy.

Źródło: Bank Pocztowy