Bank Pocztowy przyciąga klientów MSP

Bank Pocztowy wprowadzając specjalne pakiety dla przedsiębiorców z sektora małych i średnich przedsiębiorstw proponuje im jedną z najatrakcyjniejszych ofert na rynku.

Bank Pocztowy zgodnie z przyjętą strategią działania w obszarze bankowości korporacyjnej kładzie silny nacisk na rozwój oferty skierowanej do sektora MSP. Bank chce zwiększyć swoje udziały rynkowe w tym segmencie kilkakrotnie. Dwa nowe Pakiety, które od 11 stycznia br. dostępne są dla klientów to kolejny krok w kierunku tworzenia przejrzystej i atrakcyjnej cenowo oferty produktowej. Pakiety mają na celu ułatwienie efektywnego zarządzania środkami pieniężnymi oraz zachęcenie przedsiębiorców do korzystania z oferty Banku Pocztowego.

Klienci mają do wyboru Pakiet Pocztowy Biznes i Pakiet Pocztowy Biznes Plus, przez co mogą lepiej dopasować produkty do swoich potrzeb. Oba pozwalają na wygodne prowadzenie rachunku, dokonywanie wpłat, wypłat i przelewów zarówno w systemie bankowości elektronicznej, jak również w placówkach Banku. Zapewniają również dedykowanego opiekuna klienta. Użytkownicy Pakietu Pocztowy Biznes Plus mogą dodatkowo na indywidualnych warunkach lokować środki na lokacie. Jej minimalna wartość to
50 000 zł.

W ramach Pakietu Pocztowy Biznes, za 20 zł miesięcznie, klient może skorzystać z:

W ramach Pakietu Pocztowy Biznes Plus, za 50 zł miesięcznie, klient może skorzystać z:

Źródło: Bank Pocztowy