Bank Pocztowy uruchomił bankowość elektroniczną – Pocztowy24

– Standard,

– Nestor,

– Firmowe.

Bank Pocztowy stworzył bankowość elektroniczną we współpracy z Inteligo – Inteligo Financial Services S.A. wchodzącą w skład grupy kapitałowej PKO BP.

Dzięki temu klienci banku mogą bezpiecznie, z każdego miejsca i o dowolnej porze korzystać ze swojego konta oraz z dostępnych za jego pośrednictwem usług finansowych ( np. doładowania telefonów pre-paid).

Trzy możliwości uruchomienia usługi Pocztowy24/PocztowySMS:

– podpisanie umowy w oddziale Banku Pocztowego z natychmiastowym udostępnieniem usługi,

– uruchomienie usługi za pośrednictwem Call Center oraz stron WWW (www.pocztowy.pl),

– uruchomienie i dostęp do usługi Pocztowy24 – bezpłatne.

Elektroniczny dostęp Pocztowy24 daje możliwość realizacji następujących operacji:

– sprawdzenie stanu konta,

– wyświetlenie historii rachunku,

– dokonywanie przelewów.

Opłata za dokonanie przelewu drogą elektroniczną wynosi każdorazowo 50 groszy.

W ramach umowy Pocztowy24/PocztowySMS klient banku może skorzystać z usługi doładowywania telefonów komórkowych pre-paid przez wysłanie SMS.

Kolejną oferowaną usługą jest możliwość otrzymywania SMS-em informacji o saldzie rachunku.

Usługa na zasadzie: zapytanie – odpowiedź.