– Standard,
– Nestor,
– Firmowe.
Bank Pocztowy stworzył bankowość elektroniczną we współpracy z Inteligo – Inteligo Financial Services S.A. wchodzącą w skład grupy kapitałowej PKO BP.
Dzięki temu klienci banku mogą bezpiecznie, z każdego miejsca i o dowolnej porze korzystać ze swojego konta oraz z dostępnych za jego pośrednictwem usług finansowych ( np. doładowania telefonów pre-paid).
Trzy możliwości uruchomienia usługi Pocztowy24/PocztowySMS:
– podpisanie umowy w oddziale Banku Pocztowego z natychmiastowym udostępnieniem usługi,
– uruchomienie usługi za pośrednictwem Call Center oraz stron WWW (www.pocztowy.pl),
– uruchomienie i dostęp do usługi Pocztowy24 – bezpłatne.
Elektroniczny dostęp Pocztowy24 daje możliwość realizacji następujących operacji:
– sprawdzenie stanu konta,
– wyświetlenie historii rachunku,
– dokonywanie przelewów.
Opłata za dokonanie przelewu drogą elektroniczną wynosi każdorazowo 50 groszy.
W ramach umowy Pocztowy24/PocztowySMS klient banku może skorzystać z usługi doładowywania telefonów komórkowych pre-paid przez wysłanie SMS.
Kolejną oferowaną usługą jest możliwość otrzymywania SMS-em informacji o saldzie rachunku.
Usługa na zasadzie: zapytanie – odpowiedź.