W najnowszej kampanii Bank Pocztowy eksponuje swoją dostępność dla klientów nawet w małych miejscowościach. Jest to możliwe dzięki najszerszej w Polsce sieci oddziałów banku i ponad 8 tys. placówek pocztowych na terenie całego kraju.
Kampania podkreśla, że na korzystanie z usług banku decydują się klienci indywidualni, ale również przedsiębiorcy. Jest ich już ponad milion – również w Ścinawie, Łosicach czy Surażu. Od początku roku bank wybrało ponad 290 000 klientów.
Spoty będą emitowane od 5 grudnia do 16 grudnia br. na antenie w stacjach: TVN24 i TVN CNBC. Obok reklam telewizyjnych, analogiczne pojawią się w prasie, na łamach: Pulsu Biznesu, Rzeczpospolitej, Dziennika Gazety Prawnej oraz Parkietu od 5 grudnia do 16 grudnia.
Kreacje reklam przygotowała agencja Banah Group, natomiast zakup mediów został przeprowadzony przez Effective Media.
Źródło: Bank Pocztowy