Bank Pocztowy oddał właśnie do dyspozycji Klientów serwis informacyjny Banku w nowej odsłonie. Bez zmian pozostał tylko adres: www.pocztowy.pl. Reszta to nowości i udogodnienia dla osób korzystających z portalu zauważalne od pierwszego kliknięcia.
Uruchomiony właśnie serwis www.pocztowy.pl jest nowoczesny, prosty i czytelny. Jego wprowadzenie Bank Pocztowy poprzedził badaniami potrzeb i oczekiwań co do bankowych, internetowych serwisów informacyjnych wśród osób, których profil odpowiada docelowej grupie klienckiej Banku.
– Nasza misja to „prosto, bezpiecznie, w dobrej cenie”, dlatego w komunikacji z Klientami stawiamy na prostotę. Tworząc nowy serwis Banku Pocztowego zapytaliśmy potencjalnych Użytkowników o ich oczekiwania i odczucia w zakresie łatwości dostępu do poszczególnych informacji na stronie. Następnie uwzględniliśmy ich uwagi i tam gdzie była taka potrzeba – wprowadziliśmy poprawki m.in. w zakresie układu menu czy funkcjonalności kalkulatora kredytowego. Teraz jest naprawdę nowocześnie i prosto zarazem mówi Mariusz Gorzeń, Naczelnik Wydziału Web Marketingu i Sprzedaży Internetowej w Banku Pocztowym.
Dzięki zastosowaniu technologii RWD (Responsive Web Design) nowy serwis Banku Pocztowego jest w pełni dostępny na każdym typie urządzeń: smartfonie, tablecie, laptopie i komputerze stacjonarnym.
Nawigacja strony została maksymalnie uproszczona. Widać to m.in. w sposobie prezentacji produktów Banku Pocztowego. Znaleźć je można w zakładce Oferta, po wyborze której produkty pogrupowane są w 3 czytelne kategorie: bankowość codzienna, kredyty i pożyczki oraz oszczędności i inwestycje. Zastosowane w serwisie przydatne rozwiązania to także widoczna w jego prawnym górnym rogu wyszukiwarka, pozwalająca z łatwością znaleźć na stronie potrzebne w danym momencie informacje po wpisaniu słowa czy całej frazy. Cennym udogodnieniem zapewniającym przejrzysty układ jest również Spis treści – zawsze widoczny w obrębie danej strony, poruszający się wraz z przewijaniem strony i podświetlający aktualnie czytany rozdział. Klienci Banku Pocztowego, posiadającego jedną z najszerszych sieci dostępu do usług w Polsce, docenią też zapewne wyszukiwarkę placówek i bankomatów, która jest pomocna szczególnie na przenośnych urządzeniach typu smartfone czy tablet. Pozwala ona na ustalenie obecnej lokalizacji Klienta i wskazuje drogę do wybranej placówki.
– Zależy nam na wygodzie wszystkich naszych Klientów i poczuciu komfortu z korzystania z prostego serwisu już od pierwszego kontaktu z nim. Dlatego dla Klientów, którzy przed pełnym korzystaniem z nowej strony chcą poznać nasz serwis informacyjny – na zasadzie przeglądania instrukcji obsługi – zamieszczamy na stronie czytelną prezentację zawierającą podstawowe informacje. Dostępna jest także z poziomu landing page http://www.pocztowy.pl/prezentacja/– dodaje Mariusz Gorzeń.