Bank Spółdzielczy w Bielsku Podlaskim rozpoczął kampanię promującą biometrię

„Przybij Piątkę w Bankomacie” – ciekawa kampania produktowa Banku Spółdzielczego w Bielsku Podlaskim.

Bank Spółdzielczy w Bielsku Podlaskim rozpoczął właśnie kampanię reklamową promującą biometrię w bankomatach banku. „Przybij Piątkę w Bankomacie” – to hasło kampanii kierowanej do klientów banku. Z zaprezentowanych na stronie banku materiałów graficznych oraz zamieszczonym na facebookowym fanpagu banku materiale audio-video wynika, że bank kieruje informację tym razem do młodszych klientów banku. Konwencja materiałów reklamowych przygotowana jest w „młodzieżowym stylu” co podkreśla także spot radiowy przygotowany w ramach kampanii.

Wpadający w ucho fragment hip hopowy zachęca klientów do tego, aby wręcz zaprzyjaźnić się z bankomatami banku i poprzez „przybicie piątki” – czyli położenie dłoni na czytniku biometrycznym w które wyposażone są bankomatu banku, uzyskać dostęp do usług banku. W reklamie audio lektor tłumaczy także sens kampanii. Jak udało się ustalić Bank Spółdzielczy w Bielsku Podlaskim w kampanii planuje wykorzystać także nośniki tradycyjne: plakaty i ulotki, oraz ekrany bankomatów, i telewizję reklamową zainstalowaną w banku.

O banku spółdzielczym w Bielsku Podlaskim pisaliśmy już wcześniej na łamach portalu prnews.pl. Przypomnijmy że bank z myślą o podniesieniu bezpieczeństwa realizacji transakcji wdrożył w swoich placówkach system uwierzytelniania biometrycznego Novum eNBio w kilku obszarach funkcjonowania jakimi są: bankomaty, obsługa klientów w banku oraz dostęp pracowników do systemów bankowych.