Bank Zachodni WBK nagrodzony Gwiazdą Jakości 2015

Bank Zachodni WBK został uhonorowany Godłem Gwiazda Jakości 2015 r., przyznawanym na podstawie ocen i opinii klientów. Konsumenci wyróżnili bank za najwyższe standardy obsługi. Tym samym BZ WBK znalazł się w gronie najbardziej przyjaznych i godnych zaufania polskich firm.


Opinie i obserwacje klientów są dla nas szczególnie ważne, bo to dla nich budujemy nasz bank. Cieszymy się, że nasza koncentracja na potrzebach konsumentów, została zauważona
i doceniona. Znaleźliśmy się wśród czołówki polskich banków. Cieszy nas to szczególnie
w kontekście wysokich ocen przyznanych naszym doradcom. Klienci najbardziej docenili wiedzę i kompetencję naszych pracowników, co jest doskonałą prognozą rozwoju przyjaznego banku w przyszłości
– powiedział Piotr Mucha, dyrektor Departamentu Zarzadzania Jakością odpowiedzialny za jakość obsługi i satysfakcję klienta w BZ WBK.

W Polskim Programie Jakość Obsługi liderzy w poszczególnych branżach są wyłaniani przez konsumentów za pośrednictwem portalu www.jakoscobslugi.pl i aplikacji mobilnej. Wyróżnienia Gwiazda Jakości Obsługi otrzymują te firmy, które wykazują najwyższą dbałość o obsługę klientów oraz zyskały ich pozytywne rekomendacje na kolejny rok.