Bank Zachodni WBK w 100% mobilny

Klienci Banku Zachodniego WBK posiadający smartfony z systemem Windows Phone mogą pobrać aplikację, która umożliwi im korzystanie z mobilnej oferty usług bankowości elektronicznej BZWBK24.


Wprowadzenie tej aplikacji – obok aplikacji dla systemów iOS, Android, Blackberry
i Symbian – oznacza, że mamy ofertę bankowości mobilnej dla użytkowników wszystkich rodzajów smartfonów oraz części tabletów. W ten sposób jesteśmy bankiem w 100% mobilnym
– mówi Miłosz Brakoniecki, dyrektor Bankowości Elektronicznej i Kart Debetowych w Banku Zachodnim WBK.

BZWBK24 w wersji Windows Phone daje możliwość uzyskania szczegółowych informacji o rachunkach i kartach, dostępu do historii transakcji, wykonywania przelewów, zakładania i zamykania wybranych lokat oraz bieżącej informacji na temat aktualnych kursów walut.

Mobilni klienci mogą także korzystać z tzw. geolokalizacji. Pozwala ona na wyszukiwanie lokalizacji m.in. bankomatów i oddziałów banku, placówek partnerów uczestniczących w programie Payback, stacji paliw oraz marketów spożywczych. Klienci wzbogacą się też o wyszukiwarkę sklepów internetowych, w których mogą uzyskać rabaty przy płatności Przelewem24 lub kartą Banku Zachodniego WBK lub Kredyt Banku.

Nasze aplikacje są już powszechnie dostępne. Klienci mają możliwość przetestowania ich funkcjonalności na wersji demonstracyjnej. Przygotowaliśmy ją z myślą o tych, którzy jeszcze nie są przekonani do takich nowinek – podkreśla Brakoniecki.

Obecnie z mobilnego serwisu BZWBK24 korzysta ponad 130 tysięcy klientów. Bank Zachodni WBK w swojej ofercie mobilnej posiada również konto Avocado z wydaną do niego kartą i usługami bankowości elektronicznej, które można założyć w większości placówek sieci Plus.

W corocznym rankingu tygodnika Newsweek „Przyjazny Bank Newsweeka 2012”, Bank Zachodni zajął 3 miejsce w kategorii Bank Mobilny.