Bank Zachodni WBK z Grand Prix

Zespół marketingu Banku Zachodniego WBK zdobył Grand Prix w jubileuszowej 5. edycji konkursu Dyrektor Marketingu Roku, w kategorii zespołowej budżet ponad 50 mln zł. Tym samym został uznany za najlepszy w Polsce.

Kapituła konkursu doceniła tą nagrodą unikatową strategię marketingową, dzięki której Bank Zachodni WBK umocnił swoją pozycję w czołówce największych polskich podmiotów finansowych oraz po raz kolejny poprawił wyniki finansowe i zdobył zaufanie ponad pół miliona nowych klientów. Zespół Banku Zachodniego WBK pokonał konkurentów z różnych branż również dzięki wyjątkowo celnemu rozpoznawaniu potrzeb klienta i ciągłemu udoskonalaniu każdego kanału komunikacji. Na szczególną uwagę zasługuje aktywność w kanałach social media.

– Realizacja kampanii reklamowych w 2014 roku była udaną pracą i świetną przygodą z udziałem Kevina Spacey, Wojciecha Smarzowskiego, Anny Dereszowskej, Arkadiusza Jakubika i wielu innych wspaniałych twórców. Ta nagroda to piękny a mobilizujący laur – przed nami już wkrótce kolejne kampanie, które pozwolą naszemu bankowi jeszcze lepiej wspierać naszych klientów i pomagać w rozwoju firm – powiedział po gali Artur Sikora, dyrektor Obszaru Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu.

Przyznana nagroda to nie tylko wyraz uznania środowiskowego, ale też  potwierdzenie, że działania marketingowe Banku Zachodniego WBK po raz kolejny stają się przykładem profesjonalizmu i nieszablonowego myślenia, które kreuje trendy w reklamie.

Konkurs Dyrektor Marketingu Roku organizowany jest od 2010 roku przez firmę Mediarun, właściciela portalu branżowegomediarun.pl oraz organizatora konferencji i szkoleń marketingowych.