Bank zapłaci mobilnym, nawet 360 zł

System płatności mobilnych BLIK nie był do tej pory szczególnie mocno promowany przez banki biorące udział w projekcie. Przed szereg wychodzi Bank Millennium, który płacącym mobilnie proponuje aż 10-procentowy moneyback.

„Zyskaj 360 zł” – tak nazywa się startująca dziś promocja Konta 360 i Konta 360 Student w Banku Millennium. Jak to zwykle bywa w takich przypadkach, na celowniku są osoby, które nie są jeszcze klientami instytucji. Każdy kto założy rachunek do 27 sierpnia może zdobyć pokaźną premię. Przy okazji Millennium mocno zachęca do korzystania z usług mobilnych.

Z promocyjnego moneybacku mogą skorzystać osoby, które 25 czerwca nie posiadały w banku ROR ani konta technicznego. Oprócz otwarcia rachunku (także w wersji studenckiej) i zawnioskowania o kartę konieczne będzie także wykonanie co miesiąc co najmniej jednej płatności kartą oraz zalogowanie się do aplikacji mobilnej. Klienci Konta 360 dodatkowo muszą wpłacić na ROR co miesiąc co najmniej 1000 zł.

Bank Millennium proponuje 10-proc. zwrotu za płatności BLIK-iem (Bank Millennium)

Premia naliczana będzie od płatności bezgotówkowych wykonanych kartą i mobilnie, przez system BLIK:

Bank zabezpieczył się przed sytuacją, w której klient dokona zwrotu towarów zakupionych z użyciem karty lub BLIK-iem. W tym przypadku premia od transakcji nie będzie wypłacana lub obniżona zostanie wypłata w kolejnym miesiącu kalendarzowym.

Promocja przez pół roku

Promocyjny moneyback obowiązuje przez 6 miesięcy od otwarcia konta. Łącznie można zatem zyskać 360 zł – całkiem sporo, a w dodatku trafia do nas gotówka zamiast proponowanych w niektórych debiutujących ostatnio promocjach bonów do wykorzystania u wyznaczonego detalisty.

Flagowy ROR Banku Millennium może być bezpłatny w obsłudze. Jeśli spełnimy warunki dotyczące wpływów i dokonamy miesięcznie jednej transakcji kartą, bank nie pobiera 8-złotowej opłaty za prowadzenie konta i 7-złotowej (lub 4 zł dla studentów) za plastik.

Płatności mobilne BLIK wciąż są nowością. Sieć akceptacji systemu już w tej chwili jest dość szeroka (w tym tygodniu dołączył do niej koncern Shell), ale nie podąża za nią świadomość potencjalnych  płatników. Każdy promocyjny wysiłek banków się przyda, a premia za dokonywanie płatności może okazać się w tym przypadku strzałem w dziesiątkę. Polski Standard Płatności, spółka zarządzająca rodzimym systemem płatności mobilnych, zapowiada dużą kampanię promocyjną na jesień.