Portale społecznościowe i fora internetowe mogą służyć pozyskaniu od klientów istotnych informacji i opinii, a także innowacyjnych pomysłów.
Banki muszą jednak zdać sobie sprawę, czym dokładnie jest Web 2.0 i jakie oferuje możliwości. „Web 2.0 to nie tyle technologia i narzędzia, co tworzenie zasobów i połączeń istotnych dla użytkowników. Jesteśmy świadkami zmian stopnia zaufania. Co znaczy dla banku, jeśli konsument zwraca się do innych konsumentów o radę?” – pyta Anita Sands, dyrektor ds. rozwoju Citibanku.
Katarzyna Kowalczyk
Artykuł pochodzi z archiwalnego numeru Przeglądu Finansowego Bankier.pl.
Chcesz otrzymywać aktualne informacje, nowe wywiady oraz podsumowanie najważniejszych wydarzeń mijającego tygodnia ze świata finansów?
Zapisz się na bezpłatną subskrypcję Przeglądu Finansowego Bankier.pl, by w każdy poniedziałek otrzymywać najnowszy numer naszego tygodnika.
Zapraszamy na http://www.bankier.pl/przeglad/! |