Banki płacą 50 zł za pozyskanie klienta

Każdy z banków zapłaci 50 zł za nowego klienta. Jak ustalił Parkiet, ING BSK wyda na ten cel 2,5 mln zł. Nie wiadomo ile przeznaczą Lukas i Fortis. Specjaliści Fortis Banku uważają, że jest to jedna z najatrakcyjniejszych metod przekonywania klientów. Wątpliwości nie ma też Lukas Bank, który taką akcję przeprowadza już czwarty raz. Między innymi dzięki tej promocji z 224 tys. kart kredytowych w I kwartale ub.r. na koniec czerwca tego roku zwiększył ich liczbę do 629 tys. W nowej promocji ING BSK da 50 zł swojemu klientowi, który zachęci znajomego do założenia konta oszczędnościowego na 60 dni.

Dziennik przypomina, że prekursorem sektora bankowego w rozdawaniu gotówki własnym klientom był internetowy bank Inteligo, który robił to już w 2001 r.