„Aż 86 proc. firm wykorzystuje e-społeczności do kreowania marki, podaje raport firmy badawczej Mzinga & Babson Executive Education. I ten kanał marketingu zyskuje. W tym roku firmy z całego świata na reklamę w społecznościach wydadzą 2,35 mld dol., o 17 proc. więcej niż w 2008 r.” czytamy w dzisiejszej „Rzeczpospolitej”.
„Jedną z pierwszych firm, jakie w Polsce dostrzegły potencjał społeczności, był bank BZ WBK. W lutym tego roku otworzył internetowy bank pomysłów, w którym użytkownicy mogli zgłaszać uwagi. Wchodząc na rynek, społeczności wykorzystał też Alior Bank.” donosi „Rzeczpospolita”.
Aby być lepszym od konkurencji, trzeba szukać coraz nowszych sposobów na zyskanie popularności. Wiadomo, że portale internetowe, które cieszą się dużym zainteresowaniem, są idealnym miejscem na rozreklamowanie swojej marki. W takim razie może się okazać, że to tylko kwestia czasu, gdy konkretny bank zaprosi nas do swoich znajomych.
Więcej informacji w „Rzeczpospolitej” w artykule Tomasza Boguszewicza „Banki odkrywają e-społeczności”.