Banki spółdzielcze z grupy SGB wprowadzają wspólne konto i nową aplikację mobilną

Spółdzielcza Grupa Bankowa wprowadza pierwszą wspólną ofertę dostępną w zrzeszonych bankach spółdzielczych. „Konto za Złotówkę” to propozycja, która obejmuje prowadzenie konta osobistego, kartę zbliżeniową Mastercard oraz nową aplikację mobilną Portfel SGB. Udostępnieniu nowej oferty towarzyszy pierwsza wspólna kampania produktowa Banków Spółdzielczych SGB, pod hasłem „Odkryj wartość jednej złotówki”.

Brak dodatkowych opłat za prowadzenie rachunku i posiadanie karty nie jest uzależniony od spełnienia dodatkowych warunków. Nowy pakiet produktowy dostępny jest w tej samej formie w bankach spółdzielczych dysponujących łącznie 1,4 tys. placówek. We wprowadzeniu i promowaniu nowej oferty banki spółdzielcze SGB wspiera Mastercard, który oferuje karty zbliżeniowe do „Konta za Złotówkę”.

Do obsługi „Konta za Złotówkę” będzie służyła m.in. odświeżona aplikacja mobilna pod nazwą Portfel SGB. Jej użytkownik będzie mógł sprawdzić saldo swojego rachunku powiązanego
z kartą i stan zadłużenia na karcie kredytowej oraz śledzić historię operacji. W najbliższych miesiącach aplikacja będzie uzupełniana o kolejne funkcjonalności, takie jak: zarządzanie kartą, płatności mobilne telefonem, a także inne funkcjonalności pozabankowe.

Głównym partnerem technologicznym wspierającym wprowadzenie nowej aplikacji mobilnej jest First Data Polska.

Promocja „Konta za Złotówkę” obejmie kampanię reklamową w ogólnopolskich stacjach TV, w portalach informacyjnych, kanałach społecznościowych i wyszukiwarkach, a także w kinach oraz w postaci mailingów i materiałów POS. Za realizację i nadzór kampanii pod nazwą „Odkryj wartość jednej złotówki” odpowiedzialny jest zespół Mastercard Advisors, przy współudziale agencji reklamowych i marketingowych.

W najbliższych miesiącach Mastercard i SGB skupią się na wdrożeniu technologii tokenizacji, która zwiększy możliwości oferowania przez Banki Spółdzielcze SGB płatności zbliżeniowych telefonem, podwyższając jednocześnie poziom bezpieczeństwa klientów.

Źródło: Grupa SGB