Banki Spółdzielcze wychodzą na spotkanie z klientami

Banki Spółdzielcze z Grupy BPS, największego zrzeszenia banków spółdzielczych w Polsce, prowadzą akcję informacyjną na ulicach Warszawy. W trasę po mieście wyruszył zielony fotel, bohater kampanii # jak VIP. Celem działań jest zwiększenie rozpoznawalności marki BANK SPÓŁDZIELCZY wśród młodych mieszkańców stolicy.

W Warszawie i okolicach jest 20 banków spółdzielczych, które mają 201 placówek. Teraz wyszły na spotkanie ze swoimi potencjalnymi klientami w najmodniejszych i najbardziej popularnych miejscach miasta.

– Za pośrednictwem kampanii #jakVIP mówimy, że w Bankach Spółdzielczych każdy może liczyć na wyjątkowe traktowanie. U nas na pierwszym miejscu są ludzie, więc do ich obsługi delegujemy uśmiechniętych ludzi. Nikt nie powie: system nie udzielił pani, panu kredytu. Dlatego hasłem w bankach spółdzielczych są „Ludzie – nie systemy”. Bawimy się outdoorowo. Na zielonym fotelu, który symbolizuje wygodę obsługi i indywidualne podejście, może zasiąść każdy i poczuć się #jakVIP. Odważnych i z poczuciem humoru uwieczniamy na zdjęciu. Pokaźną już galerię zdjęć można zobaczyć na Instagramie i Facebooku. W ten sposób łączymy promocję z poczuciem humoru i zabawą. Chcemy, by nasza reklama pośród ludzi była pogodna –mówi Urszula Rożalska, Dyrektor Departamentu Komunikacji w Banku BPS.

Przez ostatnie weekendy września i października trudny do przeoczenia pick-up
w charakterystyczny wzór zielonego pikowania wraz VIP-owskim fotelem odwiedził już zagłębia rozrywki na Placu Zbawiciela, Powiślu, przy ulicach Foksal i Poznańskiej oraz kultowe i tak lubiane przez wszystkich miejsca jak Pl. Zamkowy, Krakowskie Przedmieście, czy Nowy Świat. Na dziś, w godzinach 19.00 – 23.00, zaplanowane są wizyty w następujących miejscach: Rondo de Gaullea, ul. Widok przy Rotundzie, Plac Konstytucji, Kawiarnia Powiśle.


– Kampania #jakVIP jest dla młodych ludzi, którzy funkcjonują poza głównymi nurtami i utartymi systemami, cenią sobie indywidualizm, twórcze koncepty i oryginalność. Może wiele osób to zdziwi, ale takie właśnie są banki spółdzielcze, poza nurtem umasowienia i odhumanizowania usług bankowych. Dlatego u nas można być VIPem niezależnie od koloru karty i stanu konta. – dodaje Urszula Rożalska.

Dotychczas w ramach akcji warszawiacy mogli oglądać filmy na letnich seansach plenerowych sponsorowanych przez Bank BPS oraz cykl filmowy w Ogrodzie Saskim pt. „Ludzie, nie systemy. Kino Grupy BPS”. Przemieszczali się także po mieście rowerami Veturilo pod znakiem #jakVIP, kasowali bilety w „VIP-owskich” kasownikach metra oraz uczestniczyli w inscenizacji miejskiej na Pl. Zamkowym, którą później wyświetlano w autobusach, a cały czas dostępna jest w serwisie YouTube.com: http://www.youtube.com/watch?v=QK3XMDt9Des.