Banki w social media – różne oblicza działalności

Współczesny człowiek nie wyobraża sobie życia bez mediów społecznościowych. Mają one obecnie ogromny wpływ nie tylko na sferę prywatną, ale także i na komunikację biznesową. Kolejne firmy zaczynają korzystać z mediów społecznościowych, w tym także instytucje finansowe.

Na kolejnym, piątym już, spotkaniu Rewolucji w finansach będzie mowa o działaniu instytucji finansowych w mediach społecznościowych. W tym kontekście rozmówcy skoncentrują się na funkcjonowaniu banków w społecznościach internetowych, ale powiedzą również o różnicy w przekazach mediów tradycyjnych i mediów społecznościowych.

Zostaną przedstawione przykłady aktywności banków w social media oraz ostrzeżenia przed tym, co może rujnować zaufanie w takich działaniach. Rozmówcy zastanowią się, czy media społecznościowe spełniają nadzieje, jakie pokładają w nich marketerzy oraz rozpatrzą perspektywy na skuteczne wykorzystanie ich w komunikacji korporacyjnej.

W spotkaniu udział wezmą udział:

• Sebastian Bykowski (Press Service)
• Tomasz Gackowski (MTResearch)
• Paweł Lipiec (Bankier.pl)
• Michał Macierzyński (Biuro Innowacji, PKO Bank Polski)
• Paweł Soproniuk (Neuron APR)
• Małgorzata Wagner (Bank BGŻ)
• Marek Wróbel (Fundacja internetPR)

Wszystkich zainteresowanych uczestnictwem w Rewolucji w Finansach zapraszamy 19 stycznia od godz. 16.30 do 20.00 na Krakowskie Przedmieście 26/28 do budynku dawnego CIUW – u, sala 306.

Program spotkania, formularz zgłoszeniowy oraz szczegóły dotyczące uczestników są dostępne na stroniewww.rewolucjawfinansach.pl

Organizatorami spotkania są: Fundacja internetPR.pl i Zakład Teorii Komunikacji Społecznej Instytutu Dziennikarstwa przy współpracy z Neuron Agencją PR i PKO BP.

Źródło: internetPR.pl