Bankier.pl portalem nr 1 dla inwestorów giełdowych w 2010 r.

Bankier.pl jest najważniejszym i najpopularniejszym źródłem informacji dla inwestorów, wynika z badania Stowarzyszenia Inwestorów Indywidualnych.

Bankier.pl portalem nr 1 dla inwestorów giełdowych w 2010 r.
2010-12-10 10:06
Bankier.pl jest najważniejszym i najpopularniejszym źródłem informacji dla inwestorów, wynika z badania Stowarzyszenia Inwestorów Indywidualnych. Portal po raz kolejny, jak w latach ubiegłych, zajął pierwszą pozycję w kategorii  internetowych źródeł informacji o tematyce rynkowej.
Celem Ogólnopolskiego Badania Inwestorów było stworzenie profilu inwestora indywidualnego, poznanie jego potrzeb, opinii i preferencji przy podejmowaniu decyzji finansowych. Badanie w formie ankiety przeprowadzone zostało między marcem a sierpniem 2010 r. Wzięło w nim udział 3 tys. osób. W ankiecie pytano między innymi o źródła, z których inwestorzy czerpią wiedzę na temat rynku kapitałowego.
Wśród internetowych źródeł informacji od lat pierwsze miejsce zajmuje Bankier.pl – co trzeci badany inwestor wskazał portal, jako główne źródło pozyskiwania wiedzy w sieci. – Dla inwestora giełdowego w obecnych czasach środowiskiem naturalnym jest internet. To za jego pośrednictwem najszybciej można śledzić notowania, pozyskać informacje i składać zlecenia. Tym bardziej cieszy nas, że za najważniejszy portal informacyjny ankietowani w badaniu inwestorzy uznali Bankier.pl – mówi Jarosław Ryba, redaktor prowadzący obszaru Gospodarka i Inwestycje na Bankier.pl.
– Poza najświeższymi wiadomościami z rynku dostarczamy codziennie analizy, komentarze i przestrzeń do dyskusji dla naszych czytelników. Uznanie przez członków Stowarzyszenia Inwestorów Indywidualnych po raz kolejny Bankier.pl za portal numer 1 jest dla nas potwierdzeniem, że postawienie na profesjonalizm w codziennej pracy, jest zauważane i doceniane – dodaje szef działu giełdowego portalu.
Ponad 35 proc. inwestorów uznało Bankier.pl za podstawowe źródło informacji wśród serwisów internetowych. Tym samym portal wyprzedził drugi w zestawieniu Money.pl (29,7 proc.) oraz trzeci Parkiet.com (20,8 proc.). Parkiet zwyciężył w kategorii prasy drukowanej. Za najważniejszą telewizję biznesową inwestorzy uznali TVN CNBC.
Autor badania – Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych – jest największą w kraju organizacją zrzeszającą inwestorów. Działa od 1999 r. i liczy obecnie 6 tys. członków. Ogólnopolskie Badanie Inwestorów jest największym corocznym badaniem tego typu w Polsce.
Bankier.pl S.A., obecny na rynku od 2000 r., jest liderem na polskim rynku internetowych firm mediowych koncentrujących się na sektorze finansów. Spółka czerpie przychody ze sprzedaży powierzchni  reklamowej oraz z pośrednictwa i doradztwa finansowego. Bankier.pl oferuje produkty i usługi ponad 60 renomowanych instytucji, około 200 produktów finansowych. W skład Grupy Bankier.pl wchodzą portale i serwisy zaliczane do czołówki witryn w swoich kategoriach tematycznych: Bankier.pl, Twoja-Firma.pl, PIT.pl, VAT.pl, OsobyPrawne.pl, PRNews.pl, MamBiznes.pl i Mojeauto.pl, eCommerce.edu.pl.
Grupa Bankier.pl przyciąga coraz większą liczbę użytkowników, głównie osób zainteresowanych tematyką finansowo-biznesową. We wrześniu 2010 roku ich liczba wyniosła prawie 2,3 miliona, a łączna liczba odsłon przez nich wygenerowanych 48  milionów.

Portal po raz kolejny, jak w latach ubiegłych, zajął pierwszą pozycję w kategorii internetowych źródeł informacji o tematyce rynkowej.
Celem Ogólnopolskiego Badania Inwestorów było stworzenie profilu inwestora indywidualnego, poznanie jego potrzeb, opinii i preferencji przy podejmowaniu decyzji finansowych. Badanie w formie ankiety przeprowadzone zostało między marcem a sierpniem 2010 r. Wzięło w nim udział 3 tys. osób. W ankiecie pytano między innymi o źródła, z których inwestorzy czerpią wiedzę na temat rynku kapitałowego.

Wśród internetowych źródeł informacji od lat pierwsze miejsce zajmuje Bankier.pl – co trzeci badany inwestor wskazał portal, jako główne źródło pozyskiwania wiedzy w sieci. – Dla inwestora giełdowego w obecnych czasach środowiskiem naturalnym jest internet. To za jego pośrednictwem najszybciej można śledzić notowania, pozyskać informacje i składać zlecenia. Tym bardziej cieszy nas, że za najważniejszy portal informacyjny ankietowani w badaniu inwestorzy uznali Bankier.pl – mówi Jarosław Ryba, redaktor prowadzący obszaru Gospodarka i Inwestycje na Bankier.pl.

– Poza najświeższymi wiadomościami z rynku dostarczamy codziennie analizy, komentarze i przestrzeń do dyskusji dla naszych czytelników. Uznanie przez członków Stowarzyszenia Inwestorów Indywidualnych po raz kolejny Bankier.pl za portal numer 1 jest dla nas potwierdzeniem, że postawienie na profesjonalizm w codziennej pracy, jest zauważane i doceniane – dodaje szef działu giełdowego portalu.
Ponad 35 proc. inwestorów uznało Bankier.pl za podstawowe źródło informacji wśród serwisów internetowych. Tym samym portal wyprzedził drugi w zestawieniu Money.pl (29,7 proc.) oraz trzeci Parkiet.com (20,8 proc.). Parkiet zwyciężył w kategorii prasy drukowanej. Za najważniejszą telewizję biznesową inwestorzy uznali TVN CNBC.

Autor badania – Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych – jest największą w kraju organizacją zrzeszającą inwestorów. Działa od 1999 r. i liczy obecnie 6 tys. członków. Ogólnopolskie Badanie Inwestorów jest największym corocznym badaniem tego typu w Polsce. Bankier.pl S.A., obecny na rynku od 2000 r., jest liderem na polskim rynku internetowych firm mediowych koncentrujących się na sektorze finansów. Spółka czerpie przychody ze sprzedaży powierzchni  reklamowej oraz z pośrednictwa i doradztwa finansowego.

Bankier.pl oferuje produkty i usługi ponad 60 renomowanych instytucji, około 200 produktów finansowych. W skład Grupy Bankier.pl wchodzą portale i serwisy zaliczane do czołówki witryn w swoich kategoriach tematycznych: Bankier.pl, Twoja-Firma.pl, PIT.pl, VAT.pl, OsobyPrawne.pl, PRNews.pl, MamBiznes.pl i Mojeauto.pl, eCommerce.edu.pl. Grupa Bankier.pl przyciąga coraz większą liczbę użytkowników, głównie osób zainteresowanych tematyką finansowo-biznesową. We wrześniu 2010 roku ich liczba wyniosła prawie 2,3 miliona, a łączna liczba odsłon przez nich wygenerowanych 48  milionów.

Źródło: Bankier.pl