Bankier.pl z SARE

– Na przestrzeni ostatniego roku do 31% wzrósł udział branży finansowej w ogólnych wydatkach reklamowych w Internecie. Naturalne więc wydaje się również zwiększenie zainteresowania e-mail marketingiem wśród firm z tego sektora. Ponadto uświadamiają sobie one, że poczta elektroniczna jest właściwie jedynym narzędziem pozwalającym natychmiast dotrzeć z informacją do odbiorców, a to właśnie szybka informacja odgrywa w ich przypadku kluczową rolę. – twierdzi Krzysztof Dębowski, Dyrektor Zarządzający SARE.

– Stale podnosimy jakość naszych usług i poszerzamy gamę oferowanych produktów finansowych. W minionym roku odnotowaliśmy 65% wzrost przychodów oraz czterokrotny wzrost oglądalności portalu. Coraz więcej naszych odbiorców chce być na bieżąco informowanych o wydarzeniach gospodarczych i finansowych. Stąd też powstała potrzeba usprawnienia komunikacji z naszymi kontrahentami, klientami i partnerami i nawiązania współpracy z SARE – powiedział Piotr Wąsowski, Członek Zarządu Bankier.pl S.A.

Za pomocą SARE, Bankier.pl będzie tworzyć newslettery i dokonywać wysyłki mailingów reklamowych, handlowych oraz informacyjnych. Stosować będzie system także w relacjach z prasą i reklamodawcami. Portal Bankier.pl korzystać będzie z własnej, stale powiększającej się bazy adresatów, która już teraz liczy blisko 60 tysięcy adresów e-mail.