Bankomaty i infolinia Banku Zachodniego WBK przemówiły głosem Krystyny Czubówny

Klienci korzystający z infolinii Banku Zachodniego WBK oraz sieci ponad 250 bankomatów wspierających osoby niewidome i niedowidzące słyszą komunikaty czytane przez Krystynę Czubównę, jedną z najpopularniejszych w Polsce lektorek i prezenterek.

– Zależało nam na przyjaznym i budzącym pozytywne skojarzenia głosie, dlatego zaprosiliśmy do współpracy Krystynę Czubównę, którą zna chyba większość Polaków. Jesteśmy przekonani,, że komunikaty w bankomatach oraz na infolinii wypowiadane jej niezwykle charakterystycznym głosem, są dla naszym klientów ciekawym i pozytywnym zaskoczeniem – mówi Bartosz Wolny,  dyrektor Obszaru Segmentu Klienta Indywidualnego w  Banku Zachodnim WBK. 

Od 3 sierpnia br. klienci korzystający z infolinii  banku i czekający na połączenie z doradcą słyszą komunikaty i wskazówki nagrane przez popularną lektorkę. Z infolinii Banku Zachodniego WBK korzysta każdego dnia ponad 7,5 tys. osób. 

Głos Krystyny Czubówny pojawił się również od 13 sierpnia br. w sieci tzw. „mówiących bankomatów” Banku Zachodniego WBK, jako istotny krok procesu rozwoju sieci urządzeń ze wsparciem głosowym dla osób niewidomych i niedowidzących. Aktualnie BZ WBK ma 256 bankomatów  ze wsparciem głosowym i intensywnie pracuje nad powiększeniem sieci dostępnych bankomatów do blisko 800 ATM. Powstają one w ramach realizowanego od 2010 roku programu „Obsługa bez barier”. Obok udogodnień dotyczących korzystania z bankomatów klienci z niepełnosprawnością mogą skorzystać również z video-czatu w języku migowym,  ze specjalnie przystosowanych do ich potrzeb oddziałów czy też z systemu bankowości elektronicznej BZWBK24 internet dostępnego dla osób z niepełnosprawnością wzroku. Bank Zachodni WBK to pierwsza instytucja finansowa w Polsce, która realizuje tak kompleksowy program dedykowany obsłudze klientów z niepełnosprawnością.

– Głos lektora, którego klienci usłyszą na infolinii jest jednym z elementów szerszej filozofii naszego podejścia do obsługi każdego klienta. Zmiana głosu jest częścią strategii podnoszenia jakości kontaktu klienta z bankiem, na którą składa się również upraszczanie ilości komunikatów w menu w celu szybszego połączenia z doradcą.  – podsumowuje Piotr Mucha,  dyrektor Departamentu Zarządzania Jakością w Banku Zachodnim WBK.