Banki coraz więcej wydają na reklamę. W pierwszym półroczu przeznaczyły na ten cel ponad 142 mln zł, podczas gdy w tym samym okresie 2005 roku było to 91 mln. Liderem pod względem wydatków był Bank BPH, który przeznaczył na reklamy 28 mln zł, tuż za nim uplasował się Eurobank z 23 mln zł i Grupa ING z 21 mln zł. Polbank, który jest nowym graczem na rynku, przeznaczył na reklamę produktów i wizerunku blisko 15 mln zł.
Już we wrześniu Bank BPH rozpocznie promocję kredytu hipotecznego oraz produktów skierowanych do firm. Konkurenci nie pozostaną jednak w tyle. W październiku ruszy duża kampania telewizyjna BZ WBK. Lukas Bank już rozpoczął emisję spotów promujących szybki kredyt gotówkowy, pod hasłem „Co można zrobić w 15 minut?”, a w planach są kolejne kampanie. W najbliższym czasie rusza kolejna kampania promująca kredyt gotówkowy Eurobanku, skierowana do grupy emerytów, a w kolejnych miesiącach inne nowości w ofercie. Pekao jesienią wzmocni promocję kredytów dla małych i średnich przedsiębiorstw.