„Bankowe kieszonkowe” – nowa kampania marketingowa Banku Spółdzielczego w Limanowej

Od 1 września rusza nowa kampania marketingowa połączona z konkursem pod nazwą „BANKOWE KIESZONKOWE”.

Akcja obejmuje młodzież w wieku od 13 do 18 lat, która założy konto ROR Junior od 1 września 2009 do 29 czerwca 2010 roku. Co miesiąc 3 osoby będą wygrywać kieszonkowe w wysokości 100 zł. W losowaniu biorą także udział osoby, które już posiadają konto ROR Junior w Banku Spółdzielczym w Limanowej.

„Kampania ma na celu wprowadzanie młodzieży w świat finansów i bankowości, ma nauczyć odpowiedzialności w oszczędzaniu i wydawaniu własnych pieniędzy. Chcemy, by młodzież już teraz zapoznała się z produktami oferowanymi przez bank i poznała nowoczesne rozwiązania, które wiążą się z posiadaniem konta bankowego. Bank Spółdzielczy w Limanowej w ramach konta ROR Junior oferuje bezpłatny dostęp do rachunku przez internet, powiadomienia sms-em informujące o zmianie salda na rachunku, kartę płatniczą oraz inne usługi. Zachęcamy młodzież do skorzystania z naszej oferty” – mówi Lidia Bugajska z Działu Marketingu Banku Spółdzielczego w Limanowej.

Szczegóły na http://bs.limanowa.pl/kieszonkowe

Źródło: Bank Spółdzielczy w Limanowej