Bankowość mobilna dostępna dla klientów BNP Paribas

Bank BNP Paribas udostępnił właśnie Mobile Pl@net – aplikację umożliwiającą korzystanie z usług bankowości internetowej w smartfonach. Dzięki niej za pomocą telefonu komórkowego klienci banku mogą między innymi zlecać przelewy, sprawdzać stan rachunków, znaleźć najbliższy bankomat, a także płacić za pośrednictwem kodów QR. Aplikacja dostępna jest na urządzenia z systemem Android i iOS.

Już teraz wszyscy klienci BNP Paribas mogą korzystać z usług tego banku w telefonie komórkowym. Wykonywanie transakcji za pośrednictwem smartfonów stało się możliwe dzięki aplikacji Mobile Pl@net. Po prostym procesie aktywacji i zalogowaniu, aplikacja pozwala na bezpieczny dostęp do pełnej palety usług bankowości mobilnej: użytkownicy mogą dzięki niej sprawdzić szczegóły swojego rachunku osobistego i historię transakcji, zlecić przelew, a także doładować środki na telefonie komórkowym. Dla zalogowanych użytkowników dostępne są również informacje dotyczące posiadanych kart kredytowych i kredytów oraz lokat – w tym ich zakładanie i zamykanie. Oprócz podstawowych funkcji, bankowość mobilna BNP Paribas umożliwia także szybkie i wygodne realizowanie przelewów za pomocą QR kodów – usługę wciąż mało spopularyzowaną, ale bardzo wygodną w bankowości mobilnej. Dzięki niej użytkownik może zlecić płatność skanując swoim telefonem kwadratowy kod kreskowy z faktury, tzw. kod QR. Dodatkową opcją QR kodu jest „Wizytówka” umożliwiająca przesłanie za pomocą wiadomości sms bądź e-mail danych posiadacza rachunku takich, jak imię i nazwisko oraz adres, numer rachunku w formacie NRB. W wiadomości e-mail przesłany zostanie też QR kod zawierający te dane.

Intuicyjna i przyjazna aplikacja pozwala również na szybkie sprawdzenie szeregu informacji bez konieczności logowania się w systemie bankowości internetowej. Użytkownicy mogą w prosty sposób uzyskać dane kontaktowe banku, odnaleźć najbliższy bankomat i placówkę lub sprawdzić informacje o aktualnych kursach walut wraz z możliwością konwertowania. Ponadto mogą oni otrzymać informację na temat obowiązującej oferty, a także symulację warunków uzyskania kredytu.

Mobile Pl@net dostępna jest dla wszystkich klientów korzystających ze smartfonów z systemami Android oraz iOS. Aplikację można pobrać bezpłatnie z GooglePlay i AppStore. Po zainstalowaniu, w celach bezpieczeństwa konieczne jest aktywowanie aplikacji w systemie bankowości internetowej Pl@net. Dostępna wersja demonstracyjna Mobile Pl@net umożliwia zapoznanie się z jej funkcjonalnościami przed aktywacją aplikacji na urządzeniu mobilnym lub przed zalogowaniem.

Więcej informacji na temat Mobile Pl@net na stronie:

http://www.bnpparibas.pl/badz-mobile/index.htm,

a także w infografice: http://www.bnpparibas.pl/infografika_mobile.html.