Bankowość mobilna mBanku do sprawdzenia nad Bałtykiem

Plażowicze mogą sprawdzić nowy serwis mobilny mBanku w Wakacyjnych Strefach Orange nad polskim morzem. Dzięki prowadzonym działaniom promocyjnym, Klienci dowiedzą się, że z konta w komórce można wygodnie korzystać także podczas wakacji.

Wakacyjne Strefy sieci Orange, przygotowywane we współpracy z internetowym mBankiem, co tydzień będą pojawiać się na innej, nadbałtyckiej plaży. Pierwsze trzy strefy, w których Klienci banku i operatora będą mogli poznać nowe technologie, zostały właśnie uruchomione w Darłowie, Krynicy Morskiej i Łebie. Akcja zakończy się 21. sierpnia odwiedzinami w Rozewiu, Władysławowie i Jastrzębiej Górze.

W specjalnych strefach urlopowicze będą mogli zapoznać się m.in. z nową „lekką” wersją serwisu transakcyjnego mBanku dla urządzeń mobilnych (mBank lajt). Chcemy pokazać Klientom, że korzystanie z rachunku za pośrednictwem telefonu może być wygodne i proste, a bank może być z nimi wszędzie, także podczas wakacji nad morzem  – komentuje Piotr Jakubowski, z wydziału promocji mBanku.

Obecność w Wakacyjnych Strefach Orange jest częścią działań promujących usługi bankowości mobilnej. W ich ramach bank prowadzi także intensywną kampanię w głównych portalach internetowych, w tym w ich mobilnych wersjach. Kreacje mBanku, pokazujące jak bank „dopasował się” do komórek użytkowników, pojawią się w wakacje także na outdoorze i w kinach. Prowadzone będą również akcje ambientowe.

W kreacjach reklamowych pojawiają się nawiązania do ostatniej kampanii banku, w której pytano: potrzebujesz gwiazdora, by wybrać bank? Tym razem bank informuje, że zamiast wydawać pieniądze na gaże celebrytów, woli inwestować w nowoczesne rozwiązania dla Klientów – w tym w usługi bankowości mobilnej.

Klienci mBanku już dziś należą do grupy użytkowników najchętniej korzystających z banku w komórce. Tylko w ciągu dwóch ostatnich miesięcy poprzedniego roku do serwisu transakcyjnego mBanku za pośrednictwem telefonów zalogowało się 100 tys. osób. Z kolei od momentu uruchomienia nowej „lekkiej” wersji serwisu transakcyjnego w połowie czerwca, skorzystało z niej 20 tys. osób.

Źródło: mBank